Az LG idén első ízben nyerte el a Business Superbrands elismerést, bekerülve így az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé. A díjat azok a márkák nyerhetik el, amelyek elsősorban a vállalkozásokat és üzleti partnereket szolgálják ki. A dél-koreai vállalatot 3 000 cég, illetve márka közül választotta ki a 14 fős szakértő zsűri.
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy 3 000 márka közül mi is elnyerhettük a Business Superbrands díjat, hiszen ez egyik fontos bizonyítéka annak, hogy az LG itthon is meghatározó elektronikai márkává vált.– mondta a díj kapcsán Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
Az eredetileg Nagy-Britanniából induló Superbrands program ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. Idén ötödik alkalommal indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal az üzleti (B2B) márkákat elismerő Business Superbrands Program.
A díjazottakat hazánkban minden évben egy 14 főből álló független szakértő zsűri választja ki, egy 3 000 céget tartalmazó listából.
A nyertesekkel szembeni fő elvárás, hogy a márka a saját kategóriájában kitűnő hírnévvel rendelkezzen. Ezen felül a márkához kapcsolt értékeknek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket kell nyújtaniuk, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.
|