Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Szuper Levente tesztelte a Gillette új arcápolási termékcsaládját

2009.06.11
Gillette felmérés a megjelenés és a siker kapcsolatáról, valamint új arc- és testápolási termékcsalád a piacon.

A nők és a férfiak egyaránt úgy vélik, hogy a sikeres emberek egyik alapvető jellemzője a jó megjelenés: erre az eredményre jutott egy, a Gillette megbízásából készült nemzetközi felmérés. Mindez naponta világszerte hatszázmillió férfit késztet arra, hogy arcát a „Gillette-re bízza”. Ők inspirálták az új borotválkozási és testápolási termékcsalád megalkotását, amellyel a mindennapi készülődést a modern arc- és testápolás dimenziójába emelik.

Az új Gillette Series termékcsaládba az alábbi termékek tartoznak: borotválkozás előtti arclemosó, borotválkozó zselék és habok, a borotválkozás utáni balzsam és zselé, hidratáló krém, valamint professzionális izzadásgátló dezodor és krémdezodor.

A termékcsalád magyarországi bemutatójára a márkához illő körülmények között a „Gillette Penthouse-ban”, azaz a Kempinski Hotel elnöki lakosztályában került sor, ahol a termékeket elsőként Szuper Levente válogatott jéghoki játékosunk próbálhatta ki, aki egyben azt is bebizonyította, hogy a teljes készülődési folyamat 10 percbe kényelmesen belefér. A lehetőséget Levente az újságírók szavazatai alapján nyerte el.

A kutatás során arra keresték a választ, hogy vajon mit jelent a siker a modern férfiak számára a világ különböző tájain. Az eredmények azt mutatják, hogy a hölgyek 73, míg az urak 63 százaléka szerint a magukra adó férfiak tűnnek sikeresnek.

A tízszázalékos eltérés arra enged következtetni, hogy a nők a sikeresség megítélésekor pontosabb mércének tekintik a férfiak megjelenését, mint maguk a férfiak. Egyértelmű tehát, hogy a modern világban a férfi külseje kulcsszerepet játszik abban, hogy milyen benyomást kelt. Az is kiderült, hogy a nők és a férfiak még egy lényeges dologban egyetértenek: a modern férfinak ügyelnie kell megjelenésére, ami a kutatásban részt vevők jelentős része szerint egyet jelent az ápolt arccal.

Papp András, a Gillette szóvivője elmondta: „Az új Gillette Series Shavecare termékcsalád és a Fusion Phenom borotva megalkotását az a hatszázmillió férfi inspirálta, akik világszerte a Gillette-re „bízzák arcukat”. A tanulmány egyértelműen megmutatja, hogy a nőknek-férfiaknak mennyire fontos, hogy a lehető legjobban nézzenek ki, és ezáltal sikeresebbnek érezzék magukat. Ezért mutatja most be a Gillette olyan termékek széles skáláját a férfiak számára, amelyek a borotválkozási előkészületektől a csúcstechnológiájú borotván át a borotválkozás utáni arc- és testápolásig gondoskodnak arról, hogy nyerő külsővel készen álljanak a sikerre.”

Ma már a férfiak számára is fontos az arc- és testápolás!
A borotválkozás előtt, közben és után használható termékekből álló, új Gillette Series Shavecare termékcsalád a Gillette férfi arcbőrrel és a borotválkozás tudományával kapcsolatban felhalmozott tudásán alapul. A Gillette Series Shavecare termékcsalád a Gillette Fusion Phenom és a Fusion Phenom Power borotvákkal együtt garantálja, hogy borotválkozás után kellemesen, felfrissülve és felpezsdülve érezhessék magukat a férfiak − készen a sikerre.

Lássuk a teljes arc- és testápolási folyamat négy lépését, amely bizonyítottan nem vesz igénybe többet 10 percnél!
1. Az arcbőr felkészítése: borotválkozás előtti termékek
A Gillette bemutatja a borotválkozás előtti arclemosót, amellyel felkészíthetjük a bőrt és az arcszőrzetet az alapos és kellemes borotválkozásra. „A borotválkozást éveken át tanulmányozva megtanultuk, hogy jó előkészítéssel már félig megnyertük a csatát" mondta Papp András. „A száraz szőrszálak olyan erősek és kemények is lehetnek, akár egy rézdrót. A hidratálástól viszont a szőrszál puhább és könnyebben vágható lesz. Az előkészületekbe az is beletartozik, hogy a szennyeződéseket eltávolítunk a penge útjából." Az arclemosó kellemes, átlátszó formulája habbá alakul, amely finoman megtisztítja a bőrfelületet.

2. Az arcbőr védelme: borotvazselék
Az új Gillette Series borotvazselék háromféle, a borotva könnyű siklását elősegítő összetevőt tartalmaznak, így az arcbőr védett lesz az apró karcolások, arcpír és bőrfeszülés ellen. Sok férfi nem ismeri fel, hogy a borotválkozás kényelme és eredményessége szempontjából milyen fontos a borotvazselé. „A borotvazselének védelmező, súrlódás-gátló réteget kell képeznie, amely a bőrt lefedve úgy engedi közel a borotvát, hogy közben a pengék nem irritálják a bőrt" mondta Papp András. A továbbfejlesztett borotvazselé-család hat tagja − Sensitive Skin, Conditioning, Extra Comfort, Cool Cleansing, Pure&Sensitive és Protection − minden bőrtípusra megoldást nyújt.

3. Az arcbőr táplálása: borotválkozás utáni termékek
Ha megvagyunk a borotválással, tanácsos a folyamatot borotválkozás utáni balzsammal, zselével vagy hidratálóval befejezni. Sok férfi érzi a bőrét száraznak és feszülőnek borotválkozás után. „A borotválkozás eltávolíthatja a hámsejtek felső rétegét, amellyel a természetes nedvesség egy része is távozik” magyarázta Papp András. „Ha csökken a bőr nedvességtartalma, akkor száraznak, feszülőnek és érzékenynek fogjuk érezni arcbőrünket.” Az új Gillette Series borotválkozás utáni hidratáló könnyed, gyorsan felszívódó formulát tartalmaz, amely hidratáló összetevői révén segít visszaállítani a bőr természetes nedvességtartalmát. Az eredmény hidratált és egészséges arcbőr. Az új, borotválkozás utáni termékcsaládban a frissen borotvált bőrt megnyugtató balzsam és a bőrt felfrissítő, könnyed, hűsítő zselé is megtalálható.

4. Az utolsó simítás: professzionális izzadásgátlók
Már csak egy kis illat hiányzik a tökéletes hatáshoz. A Gillette professzionális izzadásgátló dezodor és krémdezodor különleges védelmet nyújt a kellemetlen szagok és az izzadás ellen még a legizzasztóbb helyzetben is. A Gillette Proaktív Védelmi Rendszert a testhőmérséklet aktiválja, így kiválóan véd akkor is, amikor maximális védelemre van szükség.

Tényleg ennyire számít?
A felmérést a Gillette az elismert egészségpszichológussal, David Moxonnal (az angliai University Centre Peterborough vezető egészségpszichológusával és pszichológia előadójával) együttműködve végezte el.

A kutatási eredmények az új Gillette Series Shavecare (melynek tagja a néhány hónappal korábban bevezetett rendkívül népszerű Fusion borotvacsalád legújabb, Fusion Phenom is) termékcsalád megjelenésével egyidejűleg láttak napvilágot.

A siker és a modern férfi a Gillette kutatása arról, hogy hogyan értékeli és próbálja elérni egy férfi a sikert. Tizennyolc európai és amerikai országban ötszáz férfit és ugyanennyi nőt − összesen 18 ezer válaszadót − kérdeztek meg arról, hogy hogyan látják a férfiak megjelenése és sikeressége közötti kapcsolatot. Az eredmények pedig figyelemre méltóak.

David Moxon evolúciós pszichológiai szemszögből elemezte a válaszokat: „Az egyedfejlődés évmilliói alatt a nők megtanulták, hogy körültekintően válasszák meg társukat, hiszen ők adnak majd életet a közös utódoknak és nevelik fel a gyermekeket. A gyermek felnevelésben vállalt anyai szerep ösztönzi arra a nőket, hogy a „legegészségesebb” és a „legerősebb” társat válasszák ki”, - mondta Moxon. „A külső megjelenés egy bizonyos fokig a férfi ’egészségének’ a tükre. Ebből kiindulva következtethetünk arra, hogy egy erős fizikumú férfi egészséges génállománnyal rendelkezik, így gyermeke is életrevalóbb lesz.”

Az is kiderült, hogy a nők és a férfiak még egy lényeges dologban egyetértenek: a modern férfinak ügyelnie kell megjelenésére. Érdekes, hogy a nők ezt az álláspontot is nagyobb arányban képviselik − 87 százalékuk vélte így a férfiak 79 százalékával szemben −, ami azt jelzi, hogy a nők szerint a megjelenés fontosabb fokmérője a férfiak sikerének, mint azt az erősebb nem gondolja.

A nők és férfiak túlnyomó többsége (több mint nyolcvan százalékuk) úgy látja, hogy az erősebb nem képviselői mostanában valóban jobban odafigyelnek külsejükre, mint egy évtizeddel ezelőtt. David Moxon szerint ez a társadalmi változások következménye. „Számos pszichológiai tanulmány rámutatott arra, hogy ha a legtöbbet hozzuk ki megjelenésünkből, akkor magabiztosabban viselkedünk. Fokozza a férfiak önbizalmát és határozottabban tudnak fellépni, ha úgy érzik, hogy mindent megtettek a jó megjelenés érdekében.”

A jó megjelenés kulcsa pedig a frissen borotvált arc, hiszen a nők hetven, míg a férfiak hatvan százaléka erről rögtön a sikerességre következtet. „A sikeresség egyik alkotóeleme a fiatalos külső, ugyanakkor a dús szőrzet − kicsit leegyszerűsítve − a korosodással függ össze. Ez pedig megnehezíti a sikerre vágyó férfi dolgát − nem beszélve arról, hogy ahogy a Gillette kutatás rámutatott: a nők sem szeretik az arcszőrzetet. A frissen borotvált arc ezzel ellentétes hatást fejt ki és nagyobb esélyt teremt a sikerre.”

A nők több mint harmada a szép arcbőrt a sikerességgel kapcsolta össze. Érdekes módon még a nőknél is több európai férfi értett ezzel az értelmezéssel egyet: tízből négyen vélték úgy, hogy a szép bőr a sikerességre utal.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:P&G













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu