Papp Edit, a bank elnök-vezérgazgatója a díj elnyerésével kapcsolatban elmondta: "a Superbrand díj rendkívül fontos az Erste Bank Hungary számára, hiszen a tavaly elnyert „Az év legrokonszenvesebb bankja“ címmel együtt ez is azt jelzi, hogy a 2008 őszén elkezdett, a gyorsaságot, pontosságot, ügyfélorintáltságot középpontba állító üzleti stratégia mind a szakma, mind pedig a közönség számára érzékelhető eredményeket hozott."
Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. A Brand Council minden, a Superbrands programban résztvevő országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai superbrandjeit.
|