A Fujitsu Technology Solutions az SAP® BusinessObjects™ Explorer szoftver támogatását tervezi rugalmas, magas rendelkezésre állási szintű infrastruktúráin. A bejelentésre a Florida állambeli Orlandóban megrendezett SAPPHIRE® 2009 konferencián került sor.
A Fujitsu az SAP szoftverének támogatását tervezi a Fujitsu PRIMERGY BX620 S5 pengeszerverekből és EMC Celerra NS storage eszközökből álló, gyorsan telepíthető, tökéletes együttműködésre optimalizált infrastruktúrán.
„Az SAP BusinessObjects Explorer azonnal bevethető, mainstream üzletiintelligencia-eszközeinek köszönhetően az ügyfelek jobban odafigyelnek majd a megoldás telepítésére és rendelkezésre állásának biztosítására” – nyilatkozta Dieter Herzog, a Fujitsu Technology Solutions technológiai megoldásportfóliójáért felelős alelnöke. „Mi komplett integrációs szolgáltatásokkal kiegészítve biztosítjuk számukra az SAP BusinessObjects Explorert futtató infrastruktúra-megoldást. SolutionContract konstrukciónkon keresztül élvonalbeli komponensekkel növeljük az üzletileg kritikus rendszer üzemidejét, és építjük ki a kritikus SAP-alkalmazások támogatásához szükséges masszív, menedzselt dinamikus infrastruktúrát.”
„Az SAP forradalmi, új megoldásával a dolgozók a gondolat sebességével tárhatják fel működésük üzleti adatait” – jelentette ki Marge Breya, az SAP AG intelligencia-platformokért és SAP NetWeaver megoldásokért felelős alelnöke. „Tisztában vagyunk vele, milyen nagymértékben segíti a Fujitsu ügyfeleinket az SAP BusinessObjects Explorer lehető leghatékonyabb használatában. A jövőben is partnereinkkel karöltve dolgozunk az innovációkon, és további sikeres együttműködésre készülünk a Fujitsuval.”
A Fujitsu SAP-alkalmazásokhoz nyújtott masszív, skálázható infrastruktúrája révén az ügyfelek csökkenthetik a rendszertervezéshez és -bevezetéshez szükséges időt és költséget. Az ügyfelek igényei alapján skálázható üzletiintelligencia-rendszerek egyszerűen, igény szerint kiegészíthetők a szükséges többletkapacitással.
Az integráció és a tanácsadás mellett a Fujitsu SolutionContract konstrukciói átfogó karbantartási és támogatási szolgáltatásokat nyújtanak az SAP-megoldások felhasználói számára.
A klasszikus reaktív szolgáltatások mellett a SolutionContract a kritikus rendszerhibákat korai stádiumban azonosító, proaktív szolgáltatásokra is kiterjed. Így a problémák idejekorán behatárolhatók, és még a komolyabb rendszerleállás előtt végrehajthatók a megelőző intézkedések.
A SolutionContract megoldás-filozófiája a harmadik féltől beszerzett komponenseket is lefedi, köztük pl. a szolgáltatásmenedzsment csomagban szereplő EMC-tárolókat és a Novell SuSE Linux operációs rendszert.
|