A mai napon indult útjára a “Suits on bike - Öltönyösök a nyeregben” CSR kezdeményezés, melynek során a külföldi cégvezetők 4 nap alatt, két keréken teszik meg a körülbelül 350 km-es távolságot Budapestről Dél-Romániába. Céljuk idén is ugyanaz: hogy minél nagyobb összeget gyűjtsenek össze szponzoraik segítségével.
A kezdeményezés hatására évente közel 100 000 euró gyűlik össze, melyet a hátrányos helyzetű gyerekek megsegítésével foglalkozó szervezeteknek ajánlanak fel programjaik finanszírozására.
Az egyik ilyen program például a Talita Kum, amely 7 éve indult el Zsombolyán azzal a céllal, hogy a Romániában élő hátrányos helyzetű gyerekek számára biztosítson iskola utáni elfoglaltságokat. Ezzel a programsorozattal a gyerekek előtt olyan lehetőségek nyílnak meg, amelyeket otthon szüleik nem tudnak számukra biztosítani.
“A program sikere nagyban függ a befolyt adományok mértékétől – így azt szeretnénk kérni, hogy aki teheti, nyúljon mélyebbre a pénztárcájába!” – nyilatkozta Alistair McLeish, a „Suits on Bikes - Öltönyösök a nyeregben” egyik alapítója.
Az jótékonysági akció vasárnap ér véget, de augusztusban tovább folytatódik Skóciában, szeptemberben pedig Svájcban.
A CSR projekt idei biciklis jótevői, többek között az Mmd, a Speyside, a Nokia, a Morgan Stanley, a Le Meridien, a General Motors, valamint a Visegrádi Ásványvíz felsővezetői.
|