Az UNIQA Biztosító kivívta a szakma elismerését; a 2007., 2008-as díj után az idén harmadszorra is átvehette a legjobb magyarországi márkáknak járó nívós Superbrands oklevelet. Társaságunkat ismét kitüntették az üzleti, B2B márkáknak szóló Business Superbrands minősítéssel is.
„Superbrandnek lenni rangot jelent egy biztosítótársaság számára. A sikerességünket nem mérhetjük csupán az üzleti eredményeken, ugyanilyen fontos az ügyfelek, és a hozzáértő szakmai bírálók visszajelzése is. Igazán büszke arra vagyok, hogy évek óta változatlanul ott szerepelünk a kitüntetett társaságok listáján. Ez azt jelenti, hogy az UNIQA mint márka hosszú távon minőséget és megbízhatóságot képvisel mind a lakossági, mind a vállalati szférában” – fejezte ki örömét Othmar Michl, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója.
A Superbrands program Nagy-Britanniából indult, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. A kezdeményezést életre hívó Brand Council független szervezet a minősítéssel tiszteleg azon brandek előtt, melyek saját területükön kiemelkedő sikereket értek el. Magyarországon ötödik éve díjazzák a programmal az arra érdemes márkákat.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 ezer nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai superbrandjeit. A vizsgált időszak a 2008-as naptári év volt.
Az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait bemutató – a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó – Business Superbrands programot hazánkban tavaly vezették be, olyan magyarországi cégeket/márkákat mutat be, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
A Superbrands és Business Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük nyílik részt venni a Superbrands, illetve Business Superbrands 2009 Programban is.
|