A Frontline Partnership együttműködés részeként a két vállalat együtt további 180 millió dollárt fektet kutatásfejlesztésbe, szolgáltatásokba, termékfejlesztésbe, illetve közös marketing és értékesítési tevékenységbe.
A jövőben kifejlesztett végponttól végpontig tartó megoldások magukban foglalják majd a szoftvereket, a hardvereket, a hálózati megoldásokat és a szolgáltatások is, amelyek segítségével modernebbé válik a hang-, videó- és szöveges üzenetek küldése, illetve a kiszolgáló eszközök is, így a felhasználók csökkenthetik az üzleti utazásra, a telekommunikációra és az informatikai infrastruktúra működtetésére fordított költségeiket.
A Forrester Research kutatóintézet független jelentése szerint hatalmas ütemben növekszik az igény az egyesített kommunikációs eszközök és megoldások iránt. Az Észak-Amerikában és Európában működő cégek 84 százaléka jelenleg vagy tervezi a bevezetést, vagy már alkalmazza az egységes kommunikációs és együttműködési megoldásokat, s 2015-ig a piacon további 35,9 százalékos növekedés várható.(1)
“A HP és a Microsoft egyesített kommunikációs és együttműködési megoldásait alkalmazva az ügyfelek azonnal csökkenthetik költségeiket, ezzel párhuzamosan pedig nő a munkavállalók termelékenysége.” - mondta Ann Livermore, a HP Technológiai Szolgáltatások Üzletágért (TSG) felelős alelnöke.
Közös termékfejlesztések
- A két vállalat közös munkacsoportokat hoz létre, amelyek együtt dolgoznak majd a Microsoft Office SharePoint szerver, a Microsoft Exchange szerver és a Microsoft Office Communications szerver, valamint a HP ProCurve hálózati megoldásainak fejlesztésén.
- A HP megkapja a Microsoft Unified Communications minősítését a HP dx9000 TouchSmart Business PC-re és néhány okostelefonjára.
- A HP megkapja a Microsoft Unified Communications minősítését az új IP-alapon működő asztali telefonkészülékeire.
- A HP Business Technology Optimization (BTO) szoftver további támogatást nyújt a Microsoft Office Communications szerverre, például valós idejű képet nyújt az IP-n keresztül működő hang- és videóhálózat állapotáról.
- A két vállalat lehetővé teszi a HP Halo Telepresence megoldáson és a Microsoft Office Communications szerveren létrejövő konferenciabeszélgetés végponti együttműködését, amely révén bármely, Microsoft Office Communication szerver-alapú PC-vel rendelkező távoli felhasználó csatlakozhat a konferenciabeszélgetésbe.
Professzionális megoldások
- A Microsoft és a HP egy teljes körű, a közös csomagban megtalálható valamennyi szoftverre, hardverre, hálózati eszközre, szerverre, tárolóeszközre és egyéb elemre kiterjedő üzleti szolgáltatáscsomagot fog biztosítani a felméréstől és tervezéstől kezdve a megvalósításon át egészen a kész rendszer menedzsmentjéig és támogatásáig.
- A HP egy nemzetközi szakemberekből álló szervizcsapatot hoz létre, amely kizárólag a közös megoldásokkal foglalkozik majd.
- A HP és a Microsoft telekommunikációs szolgáltatókat is megkeres majd, amelyeknek ugyanezeket a megoldásokat és szolgáltatások fogják kínálni. A telekommunikációs szolgáltatók ezáltal host szolgáltatásként is kínálhatják az egyesített kommunikációs megoldásokat kis- és középvállalatok számára.
- A HP és a Microsoft olyan ügyfeleknek is felkínálja a megoldásait, amelyek igény-alapon, vagy teljes mértékben kiszervezve használnak IT infrastruktúrát.
- A Microsoft és a HP azon dolgoznak, hogy az ügyfelek valós idejű együttműködési igényeit a HP Halo Managed szolgáltatással és a HP ProCurve termékeivel elégítsék ki.
Marketing és értékesítés
- A Microsoft és a HP külön értékesítési csoportot hoz létre a közös megoldások piaci képviseletére, illetve több ezer embert képez majd ki a műszaki támogatás és a kiszállítás biztosítására.
- A végponttól végpontig tartó kommunikációs megoldásokat világszerte a Microsoft Technology központokban és a HP Customer Briefing központokban is bemutatják.
- A HP a HP Financial Services keretén belül kedvező finanszírozási és cserelehetőségeket biztosít az ügyfelek számára.
|