Május 31-én zárul a 2009. márciusában indult “Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért!” elnevezésű akció, amely a CBA és a Procter & Gamble közös programjának, a KÖSZI-nek („A Közösség Szíve”) az idei megvalósítása. A három éves múltra visszatekintő kezdeményezés a vásárlók bevonásával törekszik a közösségi célok, fejlesztések felkarolására, támogatására. A korábbi gyakorlattól eltérően, idén a program fókuszába a települések, a lakóhelyek fejlesztése került.
|
Első alkalommal 2006-ban került megszervezésre a ’A Közösség Szíve’, azaz KÖSZI program két vállalat, a CBA és a Procter & Gamble összefogása révén azzal a céllal, hogy vásárlóik bevonásával segítsék – elsősorban – a gyermekkel foglalkozó intézmények működését; támogassák fejlesztéseiket.
Az idei évben a hűséges vásárlók - tudatos és segítőkész vásárlásuk révén -,nem csupán a támogatási összeghez járulhattak hozzá, hanem a megvalósítandó cél kiválasztására is befolyással lehettek: a „Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért!” program keretében minden vásárló szavazhatott négy lehetséges lakóhely-szépítési cél közül arra, amelyet a legfontosabbnak ítélt.
Így a szerencsés települések lakóinak szavazatai alapján dől el, hogy a helyi park, játszótér vagy sportpálya felújítására, avagy az épületeket elcsúfító falfirkák eltávolítására fordítják majd a támogatást. A program zárását követően sorsolás útján választják ki azt a 10 települést, amely elnyeri a fejlesztésre szánt összeget.
A három hónapos program finisében, a szavazatok jelenlegi állása szerint a legtöbben a helyi játszótér felújítására adták le voksukat, így a korábbi, a gyermekekhez kapcsolódó támogatási cél a lakóhelyszépítő programban is fontos szerephez juthat.
Azt azonban, hogy mely települések és milyen módon újulhatnak-szépülhetnek meg a nyári időszakban a program zárásaként, a május 31-ét követő sorsolás dönti majd el.
|