A 2009-es IIHF Világbajnokságot a Henkel Ceresit márkájával támogatta, és a Henkel mosoly program keretében társadalmi célú támogatással is megjelent.
A Jégkorong Világbajnokság indulásával egyidejűleg a vállalat pályázatot hirdetett, mely szerint a jégkorong sport ifjú rajongói közül országonként egy gyerek ott lehetett a elődöntőn, és átadhatta a „Csapat három legjobb játékosa díjat”.
A pályázatra jégkorong témájú fotóval vagy rajzzal lehetett jelentkezni, és közülük sorsolták ki közjegyző jelenlétében a nyertest.
A kiválasztott magyar kisfiú Halasi Márk (10) az Alba Volán SC Jégkorong Szakosztályának igazolt játékosa adhatta át a különdíjat a cseh nemzeti válogatott három legjobb játékosának. Márk középső csoportos óvodás kora óta jégkorongozik, így különösen örült annak, hogy olyan játékosokkal foghatott kezet, mint Jagr, Cajanek és Zidlicky.
A Henkel mosoly keretében a jégkorong világbajnokságon a játékosok és a szurkolók pénzt szerezhettek az SOS gyermekfalunak. A Henkel minden gól után 50 eurót, a csarnokban kihelyezett Henkel mosoly pólóra kerülő aláírások után pedig 1-1 eurót ajánlott fel. A csapatok és a szurkolók megközelítőleg 18 500 euró támogatást hoztak össze a gólokkal és az aláírásokkal.
A Henkel Magyarország Kft. a Ceresit építési kemikália (csemperagasztók, fugázó anyagok stb.) márkáján keresztül az Alba Volánt szponzorálja. A székesfehérvári jégkorong csapat játékosainak többsége a nemzeti válogatottat erősíti, így a Ceresit a legjobb magyar jégkorong egyesületet és a magyar jégkorong sportot támogatja.
|