A közép- és nagyvállalatok vezető ügyviteli megoldás-szállítója, az Epicor Software Corporation bejelentette, hogy Jim Bork (41) lett a nemzetközi értékesítésért felelős alelnök, Michael Pietrini (39) pedig a cég pénzügyi igazgatói és gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióját vette át. Az Epicor igazgatótanácsának tagjai egybehangzóan támogatták mindkét kinevezést.
Az értékesítési területen több mint 16 éves tapasztalattal rendelkező Jim Bork (41) nagyvállalatok bevezetési és piacra lépési stratégiájának kifejlesztésével és értékesítési tevékenységet végző szervezetekkel foglalkozott.
Az Epicornál eltöltött 12 éve alatt értékesítési vezetőként a cég valamennyi termékvonalával foglalkozott a világ összes piacán. Ezt megelőző pozíciójában a cég nemzetközi értékesítési vezetőjeként tevékenykedett. Bork kinevezése azonnali hatályú, és George Klaus elnök-vezérigazgató közvetlen beosztottjaként fog tevékenykedni.
Bork nevéhez fűződik az Epicor értékesítési partner-programjának bevezetése, amely elősegítette a cég terjeszkedését olyan fejlődő országokban, mint Thaiföld, Vietnám, Kolumbia és Malajzia. További eredményei közé tartozik az Epicornál már jól bevált gyakorlati értékesítési modell kifejlesztése és bevezetése, amely szem előtt tartja a kulturális különbségeket és a helyi üzletviteli szokásokat.
Az Epicornál eltöltött 14 éve alatt Michael Pietrini (39) közvetlen kapcsolatba került a cég valamennyi részlegével, jól ismeri az Epicor belső működését, vezető szerepet vállalt a kereskedelemben, ügyféltámogatásban, termékfejlesztésben valamint az üzletfejlesztési területen egyaránt.
Új feladatköre a pénzügyek mellett az értékesítési tevékenységre, a jogi, a humánerőforrás, az informatikai és a befektetői területekre is kiterjed. Előző pozíciójában az Epicor kereskedelmi és operatív ügyekért felelős igazgatójaként a közvetlen és közvetett – partnereken keresztüli – értékesítési csatornákat felügyelte a gyártás, a disztribúció, a pénzügyi szolgáltatások, a vendéglátás valamint a non-profit szervezetek amerikai piacán.
2004 januárja és 2008 márciusa között a nyugat-amerikai régió értékesítési vezérigazgató-helyetteseként tevékenykedett. Ebben az időszakban egy újfajta értékesítési koncepciót kezdeményezett, amelynek lényege a hagyományos ERP-értékesítés, az e-kereskedelem és az ellátási lánc-menedzsment ötvözése. Továbbá Pietrini vezette be azt a hibrid értékesítési modellt, amely egyidejűleg használja a közvetlen és közvetett (partner) értékesítési csatornákat, és amely jelentős üzleti növekedéshez vezetett az iparági és a marketing költségek szinten tartásával.
|