A dél-koreai gyártó legújabb, LG S12AT inverteres klímájával mind a szakmai, mind pedig az otthoni felhasználó közönséget célozza, ezért a médiamixben a légkondicionálókkal, időjárás-jelentéssel, valamint ingatlanokkal foglalkozó oldalak mellett elsősorban origo.hu-s és index.hu-s aloldalak, illetve blogmotorok kezdőoldala is szerepel.
A kampány médiatervezését és -vásárlását ezúttal is a MindShare médiaügynökség végezte.
Az S12AT légkondicionáló az energiatakarékos ART COOL modellek mellett az LG idei inverteres kínálatának egyik vezető terméke, amely a gyártótól megszokott forradalmi technológiákkal és egyedi, letisztult formatervezéssel büszkélkedhet. Az inverteres technológiának köszönhetően akár 44%-kal kevesebb energiát fogyaszt, mint hagyományos társai.
A technológia lényege abban áll, hogy a régebbi készülékek állandó fordulatszámú kompresszoraihoz képest az LG inverteres rendszere változtatható fordulatszámú kompresszorral teszi lehetővé a hűtő-fűtő teljesítmény finomszabályozását. A rendkívüli energiahatékonyság mellett az új termékkel a betegségektől sem kell tartanunk.
Az LG mérnökei ugyanis Neo-Plazma légtisztítórendszerrel is ellátták az új légkondicionálót, amely a levegő keringtetése közben kiszűri abból az allergéneket, a szagmolekulákat és a baktériumokat. A tervezők továbbá arra is gondos figyelmet fordítottak, hogy a légkondicionálóból kiáramló levegő ne érjen minket közvetlenül, elkerülve ezáltal a hideg huzat-hatást. Ily módon biztosak lehetünk benne, hogy az S12AT légkondicionáló családunk nyugalmát és egészségét sem veszélyezteti majd.
„Az LG évek óta a világelsők között ismert a lakossági légkondicionálók piacán, amit elsősorban annak köszönhet, hogy az új technológiák kifejlesztésében és az egyedi formatervezésben kezdettől fogva úttörő szerepet vállal. Ennek egyik fő eredménye a jelentős energiamegtakarítást és extra hatékonyságot eredményező inverteres technológia, amely a kampányban szereplő letisztult modellnek is sajátja. A kampánnyal az intelligens funkciók mellett a felhasználók figyelmébe ajánljuk a termékre jelenleg érvényes akciót is” – mondta a kampány kapcsán Gaál Kornélia, az LG Electronics Magyar Kft. regionális légkondicionáló marketing menedzsere.
|