A Viasat Hungária Zrt. árbevétele 2009. első negyedévében (svéd koronában számolva) 6 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest. (A bevételi adatok a VIASAT3 és a TV6 összes bevételét, köztük a "net-net" alapon számított hirdetési bevételeket tartalmazzák.)
A jó pénzügyi eredmények mellett a csatornák kereskedelmi közönségaránya is nőtt az első negyedév során. A 18-49 éves nézők körében a VIASAT3 kereskedelmi közönségaránya 6,6%-ról 7,9%-ra nőtt az előző év azonos időszakához képest, míg a TV6 kereskedelmi közönségaránya a tavaly első negyedéves indulás óta 0,7%-ra (a fő célcsoportnak számító 18-39-es férfi nézők körében 1,1%-ra) emelkedett.
" Büszkék vagyunk rá, hogy a jelenlegi csökkenő hirdetési piacon ilyen remek eredményt tudtunk felmutatni az első negyedévben. Cégünk üzleti modellje és rugalmas költségszerkezete jelentős versenyelőnyt biztosít számunkra a mostani gazdasági környezetben, emellett a sikerhez a TV6 elindítása is nagy mértékben hozzájárult.” – mondta Kocsis Attila, a Viasat Hungária Zrt. vezérigazgatója.
|