A kampány célja a jamaikai világhoz kapcsolódó egzotikus íz bevezetése volt. Az online felületek nagyon fontos szerepet játszottak az elsősorban tini célcsoport elérésében, illetve a termék kipróbálására való ösztönzésben.
Az online bevezetés egyik alappillére a Honfoglaló.hu internetes játékközösségben való egyedi megjelenés volt, ahol a kampány időszakában a játékosok a megszokott játékterepek mellett választhatták az egyedi Jamaika térképet, és küzdhettek meg egymással a karibi tematikájú kérdések megválaszolásában.
A Honfoglaló regisztrált játékosai közül már több mint 100.000-en legalább egyszer küzdöttek a karibi sziget meghódításáért, az összes szponzorált játékkal töltött idő pedig már túl van az 5 évnyi játékidőn.
Szintén fontos szerepet játszik a kommunikációban az MSN Messenger ún. tab megjelenése, ahol a fiatalok egy jamaikai reggae csapat segítségével saját reggae dalt szerezhettek és tölthettek is le. A kreatív sikerét jól mutatja, hogy az egy hónapos megjelenés 3. hetében már több mint 200.000 érdeklődő megtekintés és több mint 10.000 dalletöltés történt a chat alkalmazásban.
A kampányt közösségi oldalakon való megjelenések és PPC hirdetések is támogatják, melyek a www.fanta.hu márkaoldal jamaikai helyszínére vezetnek. Itt a látogatók jamaikai letölthető elemekkel díszíthetik számítógépüket.
|