‘The AURA of David Beckham’, a Motorola legújabb hirdetési kampánya úgy mutatja meg a futballsztárt, ahogy még sose láttuk. A stúdiófelvételek márciusban zajlottak Milánóban.
Beckham, - aki a világ talán egyik legtöbbet fotózott embere, valamint az angolok és az AC Milan sztárja - különleges módon jelenik és mutatja meg különleges AURA-ját.
A végeredmény – amelyhez az utómunka során speciális effektek készültek – Beckhamet más fényben mutatja meg. A keretező vörös fény túlvilági AURA-t kölcsönöz a sztárnak, az előhívott kép légies hatású ábrázolása Beckham bordáinak, izmainak és artériáinak, mintha egy röntgensugár pásztázná végig a testét.
A képen tradicionális és modern hatások is érzékelhetők; a merész egyesítés nem csupán a reneszánsz művészet vagy a klasszikus szobrászat precíz anatómiájára emlékeztet, de utal a modern, robot-szerű lényekre is.
Több mint 700 svájci alkatrészből közel 2 hét alatt készül a luxus órák szépségéből ihlettett AURA mobiltelefon. Az AURA a tökéletes formaterv és a belső szépség szinonimája – akárcsak David Beckham.
“Szeretem a klasszikus órákat, amiket mechanikájuk tesz stílusossá, és igazán különlegessé, akárcsak az AURA mobiltelefont.” – nyilatkozta Beckham. – „A Motorola mindig valami egyedivel rukkol elő, olyannal, amivel eddig senki más, és most újra ezt tették az AURA telefonnal.”
A globális promóciós kampány 2009. április végén indul.
|