A megbízás eredményeként az Adaptive Media képviselheti a Vodafone által az elmúlt évben bevezetett digitális felületeket, beleértve a Vodafone live! mobiloldalain megjelenő hirdetéseket, a Vodafone mobilmarketing adatbázisára épülő célzott SMS/MMS-alapú hirdetéseket, valamint a vodafone.hu internetes oldalain elérhető banner hirdetéseket.
Az együttműködéssel a Vodafone a mobilfelületeken hirdetők körének szélesítését, valamint az ügynökségi-hirdetői kampánytervezési folyamatok egyszerűsítését kívánja elérni.
A két társaság a közvetlen értékesítési tevékenységen túl új, innovatív felületek és integrált hirdetési mechanizmusok kialakításában és piacra vezetésében is együttműködik.
Az Adaptive Media kiválasztására meghívásos tender eredményeként került sor, melynek keretében 4 független sales house ajánlatát hasonlította össze a Vodafone pénzügyi szempontok mellett piaci erőt és technikai felkészültséget-rugalmasságot is figyelembe véve.
|