A kerekasztal-beszélgetésnek a Magyar Fogyasztó 50+ konferenciája adott helyet. A különféle mérések szerint az 50 éves és azon felüli korosztályból mintegy 600-700 ezer fő internetezik naponta, és számuk dinamikusan nő. Ez a létszám már jogossá teszi a speciálisan nekik készített weboldalak működtetését.
A korosztály természetesen nem egységes, az internethasználók esetében a városi, magasan kvalifikált, nyitott, érdeklődő, A és B státuszú fogyasztókról van szó, akik tudatosan vásárolnak, nagy vásárlóerővel rendelkeznek, és elvárásaikban a kényelem, a kiszolgálás magas szintje kiemelt szerepet játszik.
A www.oreganeniked.hu oldal a virtuális találkozási lehetőség mellett útjára indította a valós „Öreg a nénikéd!” klubhálózatot is. Az első – jelenleg 350 tagot számláló, győri – klub tagjai közül több mint nyolcvanan tettek a klub keretében számítógépes vizsgát.
A klubhálózat elindítója beszámolt a győri kezdésről, és arról, hogy több mint 10 helység csatlakozott az országos kezdeményezéshez, köztük olyan nagyvárosok, mint Miskolc, Pécs, Szeged, ahol szintén alakulnak klubok.
A webmagazin és a klubhálózat filozófiája azonos: azokhoz szól, akik elmúltak ötven évesek, de másként gondolkodnak magukról és korosztálytársaikról, mint ahogyan a társadalom gondolkodik róluk.
|