A közép- és nagyvállalatok vezető ügyviteli megoldás- szállítója, az Epicor Software Corporation bejelentette, hogy kifejlesztette az Epicor ITSM (IT Service Management) legújabb verzióját, amely teljes körű IT-szolgáltatási („service desk”) tevékenységet biztosít, elősegítve a vállalatok IT-problémáinak tökéletes és hatékony kezelését.
Megnövelt globális terjeszkedés
Az Epicor ITSM legújabb verziója több mint 20 országban, 9 nyelven jelent meg (amerikai angol, brit angol, holland, német, francia, spanyol, orosz, észt, magyar valamint tradicionális kínai nyelven) és kínál szolgáltatás-menedzsmentet támogató megoldást az Európában, Afrikában, Ázsiában és az amerikai kontinensen tevékenykedő vállalatok számára. További fejlesztések vannak folyamatban svéd, egyszerűsített kínai és görög nyelven. A tervek szerint az arab országoknak készített nyelvi verzió a későbbiekben lesz elérhető Egyiptomban, Jordániában, Szaúd-Arábiában és az Egyesült Arab Emirátusokban.
Nagyobb üzleti terjeszkedés
Az Epicor ITSM alapját képező szolgáltatásközpontú architektúrának köszönhetően az Epicor ITSM egyszerűen integrálható más alkalmazásokkal. Az integrációt olyan eszközök segítik, mint a számítógépes telefonmegoldásokkal való együttműködéshez szükséges alkalmazás-programozó interfészek (API); a belső és külső webes szolgáltatások integrációját támogató Epicor Service Connect; vagy a Microsoft Office SharePoint Server 2007, amely lehetővé teszi az integrációt az önkiszolgáló és helyszíni szolgáltatás portál megoldásokkal.
A jelen verzióban a CTI-lehetőségek további bővítésére is sor került. Az Epicor egy olyan interfészt fejlesztett ki, amely lehetővé teszi, hogy a telefonszoftver egy új Epicor form-ot hozzon létre a bejövő hívásoknak. Ez az újdonság nagy mértékben csökkenti egy külső CTI-hardver és -szoftver integrációjával járó költségeket, ugyanakkor nagyobb hatékonyságot biztosít a kiszolgálási tevékenységben.
A kétirányú Web szolgáltatás integrációja, a külön megvásárolható Epicor Service Connect segítségével valósítható meg, amely a biztonságos munkafolyamatokat kezeli az Epicor ITSM-folyamatain belül, valamint az Epicor ITSM és más üzleti folyamatok között. A külső integrációk megvalósítására az adminisztrátorok Server Event Listeners-t hozhatnak létre, amely egy adott esemény bekövetkezésére vár - mint például egy frissített incidens, probléma vagy változás –, majd ezután elküldi a megfelelő tranzakciós adatokat a Service Connect Workflow részére. A bejövő integrációk esetében a legtöbb Epicor Web szolgáltatás fejlesztésre került annak érdekében, hogy megkönnyítse a külső forrásokkal való munkafolyamatokat.
Az Microsoft Windows SharePoint Services 3.0 vagy Office SharePoint Server 2007 alkalmazásaira támaszkodó új Self-Service és Field Service Content Pack lehetőséget biztosít arra, hogy a középvállalatok is hatékonyabbá tegyék az ügyfelekkel való kommunikációt. A helyszínen dolgozó IT-alkalmazottak közvetlen és biztonságos hozzáféréssel rendelkeznek ahhoz, hogy javíthassák az adott incidenseket, problémákat, változtatás-igényléseket (RFC), valamint ellenőrizhessék az új feladatokat, információkat, gyakorlatilag bárhonnan.
„Az Epicor kitűnően hasznosítja az Office SharePoint Server 2007-ben rejlő üzleti előnyöket” - mondta Tom Rizzo, a Microsoft SharePoint igazgatója. “Az Office SharePoint Server 2007 integrált platformjainak kihasználásával az Epicor a hatékonyabb, gyorsabb munkavégzésben segíti egy adott cég IT-szakembereit. ”
Az Epicor ITSM teljes mértékben a szolgáltatásorientált architektúra (SOA) alapjaira épül, és a Microsoft.NET Framework felhasználásával garantálja a széles körű felhasználói tapasztalatot és az optimális rugalmasságot, valamint az ITIL-kompatibilitást (Information Technology Infrastructure Library). Az Epicor ITSM hatékonyan alkalmazható bármely iparágban, kis- és középvállalatoktól egészen a nagyvállalatokig.
|