Az AXN általános szórakoztató, akció és kalandcsatorna és a McDonald’s megállapodást kötött, hogy a közeljövőben 40 magyarországi McDonald’s étterem SONY plazmatévéjén AXN szpotok futnak.
A D&B csoport (a McDonald’s éttermek képernyőinek és termináljainak üzemeltetője) által koordinált együttműködés keretében különböző, az AXN programkínálatát bemutató és népszerűsítő reklámszpotok futnak a kijelölt McDonald’s éttermekben.
Az AXN népszerű sorozatait – többek között a Doktor House-t, a CSI:NY – New York-i helyszínelőket, LOST- Eltűnteket, Szellemekkel suttogót – beharangozó reklámszpotok minden nap a forgalmas déli és délutáni órákban, déli 12 és 2, valamint délután 5 és 7 óra között kerülnek levetítésre zenei klipek között. A csatorna bannerekkel és képernyővédőkkel a McDonald’s webtermináljain is megjelenik.
A SONY stratégiai célkitűzése, hogy szórakoztatóelektronikai termékeivel és tartalomszolgáltatóként egyaránt meghatározó piaci szereplő legyen. E célkitűzésnek megfelelően a szpotok csúcsminőségű 106 cm-es SONY plazmatelevíziókon lesznek láthatók.
A McDonald’s üzletpolitikája igen szűk teret enged a reklámok megjelenésének, s ezt a lehetőséget is csak a piac legmeghatározóbb képviselői számára nyújtja. Ezért számít mérföldkőnek, hogy az AXN bekerült a McDonald’s kulcspartnerei körébe. Magyarországon az AXN az első tévécsatorna, melyet az étteremlánc megjelentet.
„A McDonald’s éttermeiben kihelyezett plazmatévék kiemelkedő lehetőséget rejtenek mind az AXN, mind a McDonald’s ügyfeleinek elérése szempontjából.” – mondta el Simkó László, a gyorsétterem-lánc marketingigazgatója. – „Az AXN az otthoni tévézéstől eltérő környezetben is kapcsolatot építhet nézőivel, a vendégek pedig a programajánlók és előzetesek nyújtotta szórakozás mellett megismerhetik a csatorna műsorkínálatát. Az AXN így mintegy 60 000 potenciális tévénézőt, McDonald’s-ba betérő vendéget érhet el nap mint nap. Reményeim szerint az AXN és McDonald’s között megkötött együttműködés hosszú távú és termékeny kapcsolat lesz.”
“A McDonald’s a világ egyik vezető márkaneve, kitartó és tudatos vásárlóközönséggel. Bízunk abban, hogy ez az innovatív együttműködés segíthet a McDonald’s vendégekben, valamint saját nézőinkben is tudatosítani az AXN programkínálatának minőségi voltát.” – jegyezte meg Eddie Nelson, a csatorna, az SPT Networks közép-európai vezérigazgatója. – „Ugyancsak örömmel tölt el bennünket az a tény, hogy az együttműködést testvércégünk, a Sony Electronics is támogatja a legújabb technológiát felvonultató plazmatelevízióival.”
A technikai megvalósítás a vetítést biztosító Sony Professional Solutions Europe magyarországi részlege, a márkát reklámozó Sony Hungária Kft. és a tartalmat szolgáltató Sony Music közötti sikeres együttműködés eredménye.
Az AXN csatorna több mint 12 millió előfizetővel rendelkezik Közép-Európa hat országában (Magyarország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária), Magyarországon 2 millió előfizetője van. A csatorna nagysikerű sorozatok, valamint elsőrangú valóságshow-k mellett a Sony Pictures és egyéb hollywoodi stúdiók sikerfilmjeit is műsorra tűzi, és a kalandra, izgalomra vágyó 18-34 éves korosztály egyik kedvenc csatornája.
|