A Hallmark Channel idén tavasszal az intuitív nőket élteti, és felfedezőútra invitál mindenkit a halottlátással kapcsolatban. Ebből az alkalomból a csatorna bemutatja az Emmy-díjas sorozat, A médium 4. évadját április 1-től, és folytatja két vezető sorozatát, melyek szereplői szintén intuitív, karizmatikus nőalakok: a Nyughatatlan Jordant és az Esküdt ellenségek: Meggyalázott áldozatokat!
|
Az intuíció velünk van. Már csak Önre várunk! Ezzel a fősorral indult a Hallmark tavaszi „Intuitív Nők” kampánya, mely a csatorna áprilisi műsorkínálatára épült. A kampány középpontjában az Emmy-díjas A médium című sorozat 4. évadjának premierje áll, főszerepben Patricia Arquette-tel.
A másik két díjnyertes, a line-upot kiegészítő sorozat a Nyughatatlan Jordan Jill Hennessyvel a főszerepben, illetve az NBC sikersorozatának spin-offja, az Esküdt ellenségek: Meggyalázott áldozatok, a magyar származású Mariska Hargitaival.
A kampánysorozatokat országszerte print, on-line, és rádiós felületeken reklámozza a csatorna, és számos PR aktivitással is igyekeznek szélesebb körrel megismertetni a médiumok és a különleges képességű gyermekek rejtélyes titkait.
A Hallmark Channel olyan külső szakértők meghívásával, mint Dr. Czövek Judit, az MTA néprajzkutatója és Molnár Edit, pszichoterapeuta, író és médium, sajtó-háttérbeszélgetést szervezett, ahol a halottlátás magyarországi gyökereiről, valamint a köztünk élő médiumok mindennapjairól és kihívásairól esett szó. A háttérbeszélgetést a végzett pszichológus és díva, Spitzer Gyöngyi Somamamagésa moderálta.
Dr. Ranschburg Jenő pszichológus egy interjún keresztül osztotta meg a közönséggel a pszichológia álláspontját az úgynevezett “indigó gyermekekről”. Sőt, akiket igazán érdekelt a jelenség, azok élőben is kérdezhettek a Tanár Úrtól április 2-án az Index.hu fórumán keresztül.
A Hallmark Channel rajongói számára a csatorna egy micro-site-on keresztül teszi elérhetővé A médium sorozat érdekességeit és kulisszatitkait, ami hozzáférhető a csatorna honlapján keresztül.
A Hallmark Channel tavaly ünnepelte magyarországi fennállásának 10. évfordulóját, és továbbra is elkötelezett amellett, hogy lebilincselő és tartalmas műsorokat közvetítsen nézőinek.
A Hallmark „Intuitív Nők” kampányának kreatív koncepcióját a londoni Profero dolgozta ki, a print és rádiós médiavásárlás házon belül történt az Axel portfolión és a Danubius Rádióban, az online hirdetésekért a Carnation felelt, a PR tanácsadó pedig a Tamara Hagen Cons. volt.
|