„Az idei évre készített kommunikációs javaslat, és persze a szakma és a márkák ilyen mélységű ismerete mind szerepet játszott abban, hogy a korábbi PR ügynökségünk mellett döntöttünk. Nagy feladatok várnak ránk a nehezedő piaci körülmények között az idén. ” – nyilatkozta dr. Stefánkovits Ildikó jogi és kommunikációs igazgató.
A 2009. február 9-én meghirdetett pályázat eredményét márciusban született meg a döntés. E szerint a meghívásos pályázat eredményeként - a már több mint 11 éve a Borsodi Sörgyárnak dolgozó - Publicis Consultants │Budapest nyerte a külső kommunikációra kiírt pályázatot.
„Az elmúlt 11 év alatt sok folyamatot végigkísértünk a Sörgyárban és sok új projektet indítottunk el. Ezek közül kiemelném egyik legújabb kampányunkat, a 18 Igen-t, melynek fő üzenete: „a sör a felnőttek itala”– mondta Egriné Matisz Tünde, a Publicis Consultants │Budapest vezetője. – „Nem kis feladat, hogy ilyen hosszú munkakapcsolatban az ügynökség folyamatosan meg tudjon újulni, talán ez a legnagyobb kihívás számunkra a mindennapokban.”
|