A Vodafone vállalatcsoport üzleti tevékenységének összpontosítása és ügyfeleinek magasabb minőségű kiszolgálása érdekében új üzleti modellt vezet be, melynek első megvalósítója a Vodafone Magyarország volt a tavalyi év szeptemberében.
Az átalakítás elsősorban a pénzügy, a HR és beszerzési tevékenység területeit érintette és egy közös SAP rendszer bevezetését vonta maga után. Az új üzleti modell támogatása céljából a Vodafone Group a tavalyi évben szolgáltató központot létesített Budapesten, mely Vodafone Operációs Központ (VOCH) Magyarországról irányítja a Vodafone Group érdekeltségeinek pénzügyi és adminisztrációs tevékenységét.
Az átállást megkönnyítendő a Vodafone egy szakértői csapatot is felállított házon belül. Az itt dolgozók feladata az új működési modell zökkenőmentes bevezetésének és az SAP-rendszer felállásának támogatása.
Bartalis Krisztina ezen kiemelten sikeres, globális szintű vállalat-átszervezési program megvalósításának magyarországi projekt-vezetőjeként érdemelte ki a Projektmenedzsment Forum díjat.
A Projektmenedzsment Forum célja, hogy a díj által, egy kiemelkedő szakember elismerésén keresztül felhívják a figyelmet a projektmenedzseri tudás fontosságára, a kiemelkedő projektek eredményeire.
|