A HP új, innovatív termékének köszönhetően az ügyfeleknek ezentúl – a kártyás telefon-előfizetéshez hasonlóan - elég krediteket vásárolniuk. A kreditek segítségével pedig igénybe vehetik azokat a szolgáltatásokat, amelyekre minden hónapban, folyamatosan szükségük van, illetve néhány kreditet pedig tartalékolhatnak nem várt események bekövetkezésére, amikor eseti alapon hívhatnak le szolgáltatást a HP szakembereitől.
A kreditvásárlók egy több mint 120 különböző, köztük szerver, virtualizációs, hálózati, biztonsági, szoftver és adatközpontokhoz kapcsolódó szolgáltatást magában foglaló menüből választhatják ki azokat az üzleti kritikus szolgáltatásokat, amelyekre szükségük van. A szolgáltatások között megtalálható a hűtési rendszer optimalizálása, a VMware kapacitástervezés, az adattároló eszközök teljesítményének növelése, a kritikus rendszerek monitorozásának kiépítése és az üzemeltetési folyamatok átvilágítása a HP ITSM keretrendszere alapján. Mindezeken felül a HP Proactive Select hozzáférést biztosít központi információs adatbázisokhoz, tréningekhez, illetve esettanulmányokhoz is.
A HP természetesen segít kiválasztani a legfontosabb szolgáltatáselemeket, illetve az infrastruktúra ismeretének tükrében javaslatot tesz a tartalék kreditek számára, így az ügyfelek egy-egy rendkívüli esemény bekövetkeztekor kreditkeret segítségével azonnal igénybe vehetik a szükséges szolgáltatást.
A HP Proactive Select segítségével az ügyfelek gyorsan felvehetik a kapcsolatot a HP szakembereivel, így csökkenthetik az üzleti kritikus alkalmazások üzemszünetéből származó kockázatot. egyúttal rugalmasabban tervezhető az emberi erőforrás igény, s a vállalatok gyorsabban reagálhatnak minden egyes eseményre, illetve új üzleti igényre.
“ Az üzemeltetés egy folyamatosan változó rizikójú tevékenység, amelynek gyártói támogatási igénye is hétről hétre változhat. Ügyfeleinknek ezért rendkívül fontos, hogy az egyes technológiák szakértőitől szükség esetén gyorsan és rugalmasan kapjanak segítséget. ” – mondja Deliága Ákos, a HP Magyarország Kft Üzleti Kritikus Szolgáltatásokért felelős üzletágának vezetője. ”A HP ezzel kiegészítette szolgáltatási portfólióját, hiszen az új rendszer segítségével az emberi erőforrás, a folyamatok és a technológiai megoldások egyaránt könnyebben tervezhetők.” – teszi hozzá.
Ügyfélközpontú szerviz-szolgáltatás
A HP Proactive Select rugalmas, gyors és testreszabott szolgáltatást biztosít az ügyfeleknek és különösen alkalmas dinamikusan változó bővíthető és skálázható infrastruktúra üzemeltetéséhez.
A Proactive Selectet választó ügyfeleknek egy account menedzser segít a megfelelő szolgáltatások kiválasztásában, illetve a szükséges kreditpontszám meghatározásában. Ráadásul a HP kétféle fizetési módot is lehetővé tesz: az ügyfél a mobiltelefon feltöltő-kártyához hasonlóan előre is kifizetheti a krediteket, illetve havi általánydíjas elszámolás is lehetséges.
A kreditek önmagukban és hardverekhez kapcsolódóan is megvásárolhatók, az egyetlen feltétel, hogy a vásárláskor meghatározott időszakban fel kell használni a krediteket. Az alap esetben 1 éves szolgáltatási időszak alatt az ügyfél bármikor megváltoztathatja az igénybe vett szolgáltatások listáját és szükség esetén kiterjesztheti a kreditek számát.
A HP Proactive Select már világszerte elérhető a HP képviseleteken, illetve értékesítési partnereinél.
|