| |
Ideal way of life – Tópark site és kampány |
2007.09.04 |
|
Eredeti, az építkezés volumenét híven tükröző, egyedi megoldásokkal kialakított site fogad minden látogatót Közép-Európa legnagyobb ingatlan befektetésének oldalán.
A TóPARK, Biatorbágy mellett, 140 hektáros zöldövezeti területen, a Törökbálinti tó közvetlen közelében elhelyezkedő lakópark-, iroda- és szolgáltatóegység- komplexum. Megbízó az induló ingatlanfejlesztés mind klasszikus, mind online kommunikációjára tendert írt ki, és a web-es és médiamegoldások tekintetében a Carnation által beadott pályázati anyagot találta a legmeggyőzőbbnek.
A koncepció kialakításakor szempont volt, hogy mind a site megjelenése, mind az alkalmazott technológiák illeszkedjenek a TóPARK által képviselt fogalmakhoz: innovatív, de ugyanakkor emberközeli megoldások egy élettér-komplexumhoz a zöldövezetben, és a „minden egy helyen” filozófiájához igazodó, belvárosi szintű szolgáltatás-portfólió.
A magyar és angol nyelvű website alapja a flash animációkkal bővített video stream nyitóoldal. A videó a Tópark életérzésről, stílusról szól. Arról, hogy hogyan telnek majd a mindennapok a Törökbálinti tó partján, hogy a TóPARK lakói, dolgozói zavartalanul élvezhetik a zöldövezet adta lehetőségeket, egy helyen végezhetik munkájukat vagy intézhetik mindennapi teendőiket.
A video különlegessége, hogy előre meghatározott témák szerint lett összeállítva, és ezeket a tartalmakat a látogató a navigációs sáv, illetve a kialakított vezérlőmenü segítségével, egyetlen kattintással érheti el. A nagy mennyiségű tartalom és képanyag miatt a Carnation prioritásként kezelte az egyszerű navigáció kialakítását. Minden menüpont jól látható helyen, a nyitóoldalon helyezkedik el, és látványos animáció segíti a tájékozódást.
Az arculati árnyalatokhoz szorosan illeszkedő design határozott megjelenést ad a website-nak. További érdekesség, hogy minden aloldal egyedi háttér-animációval rendelkezik, a kreatív navigációs megoldások (Galériák, Hírek) pedig, új elemekkel gazdagítják a már megszokott webes ergonómiai eszköztárat.
A site élesítésével egyidejűleg offline és online kampány indult. A kampány egy teaser (üzenete: One&Only) és egy feloldó (üzenete: The ideal way of life) fázisra oszlik.
A médiavásárlás első lépéseként egy átfogó kutatás készült a Tópark célcsoportjairól, valamint a potenciális érdeklődők médiahasználati szokásairól. Az első fázisban a Tópark az irodakomplexumot értékesíti, a médiacél egy minél szélesebb cégvezetői, döntéshozói, döntés előkészítői kör elérése volt, ezért a csatornamix elsősorban gazdasági site-okra épült.
A 10 héten át futó kampány tervezésnél kiemelt szempont volt, hogy a Tópark iránt erős érdeklődést mutatnak az innovációs és tudásalapú szervezetek, ezért külön fókusz volt a K+F szektorban működő cégek elérésén. Az online eszköztárban a hagyományos banner megjelenések mellett tájékoztató PR cikkek, figyelemfelkeltő interstitial megoldások, text linkek, valamint layeres és online video spotokban elhelyezett hirdetések is szerepeltek.
A projektben a Carnation csapata szintén a tenderen kiválasztott offline ügynökséggel, a Young&Rubicam-mel működött együtt.
A Carnation Zrt. főbb ügyfelei: az AXA, a Beiersdorf (NIVEA), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az MNB, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, az NFÜ, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon, a Ringier, a Sanoma, a SágaFoods és a Vista.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Seres Adrienn |
| sajto@carnation.hu |
| +36 1 887-5353 |
Cég: | Carnation |
|
|