Partneri megállapodást kötött az Epicor Software Hungary Kft. és a PontIT Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft. A megállapodás értelmében a PontIT támogatja az Epicor IT Service Management üzleti megoldásának bevezetését és a tanácsadói munkát a magyarországi ügyfeleknél.
Az ITSM egy olyan, globálisan is elterjedt megoldás, amely a szoftver és hardver eszközök, valamint alkatrészeik nyilvántartását, beszerzését támogatja, valamint a hibabejelentés és a problémamegoldás folyamatát kíséri végig a szolgáltatási szerződésekkel összhangban (SLA). Ezzel racionalizálja egy adott cég vagy cégcsoport teljes informatikai rendszerének működtetését, miközben elősegíti a cég költségeinek és működési kockázatainak csökkentését
A vállalat a hatékonyabb magyarországi piaci bevezetés és terméktámogatás érdekében döntött úgy, hogy kiemelt partnert keres ezen feladatokra.
„Egy bizonyított tudású, elkötelezett partnert kerestünk, amelynek jó referenciája van az üzleti alkalmazások működtetése és támogatása területén. A PontIT Kft.-vel egy sikeres közös munka után döntöttünk úgy, hogy az együttműködésünket partneri keretek között folytatjuk tovább” - nyilatkozta Gaál György, az Epicor Software Hungary vezető tanácsadója.
A partneri együttműködés keretében a PontIT közreműködik a pre-sales folyamatokban, elvégzi a rendszer telepítését és bevezetését, majd azt követően többszintű támogatási tevékenységet biztosít a magyar ügyfeleknek. Ugyancsak a partneri együttműködés szabályozza az ITSM-megoldással kapcsolatos tudástranszfert is, amely a PontIT számára biztosítja a naprakész és átfogó ismereteket.
A PontIT Kft. vezető munkatársai kiemelkedő tapasztalattal rendelkeznek az IT-rendszerek üzemeltetése, a szoftverintegráció, a speciális üzleti alkalmazások fejlesztése és támogatása, valamint az IT-konzultáció területén. A társaság sikerrel vezette be az ITSM-rendszert már több multinacionális holding magyarországi cégcsoportjánál is, többek között a Summit Autó Magyarország Zrt.-nél is.
A PontIT vezetői a szoftverrel kapcsolatos kedvező tapasztalatok alapján döntöttek úgy, hogy a továbbiakban az Epicorral partneri együttműködésben támogatják az ITSM magyarországi bevezetését.
„A partneri együttműködés nem egyszerű alvállalkozói viszonyt jelent, hanem annál szervesebb részvételt egy termék ellátási láncában: támogatást, tanácsadást, folyamatok átalakítását” – mondta el Venk László, a PontIT ügyvezető igazgatója. „Sokat várunk az Epicorral való partneri együttműködéstől, mert hiszünk az ITSM értékeiben. Az ITSM egy teljes IT-rendszer ITIL szempontok szerinti hatékony működtetését átfogja, és azt átláthatóvá teszi a nem IT-területen dolgozó felsővezetők számára is. Az ITSM nemcsak a szükséges beavatkozási pontokat tárja fel egy IT-rendszerben, hanem a tartalékokat is, ami a jelenlegi gazdasági környezetben különösen nagy üzleti haszonnal bír – nem véletlenül nagy az érdeklődés a megoldás iránt mind az IT-, mind pedig az általános vezetők részéről.”
|