A TV2 BRANDcare csapata által kidolgozott és a TV2 képernyőjén, valamint internetes oldalain megvalósult nagyszabású T-Home kampány a BRANDcare innovatív megoldásainak széles skáláját vonultatta fel 2008 őszén.
A cél a telekommunikációs óriás új márkájának a T-Home-nak a népszerűsítése volt.
A T-Home szpotok a Megasztár élő adásában kiemelt felületen, osztott képernyőn – a műsor megszakítása nélkül jelentek meg. Klasszikus szponzorációs megoldás keretében hangsúlyosan jelent meg a főtámogató szombatonként az élő műsor elején és végén.
A TV2 internetes oldalain valamennyi Megasztár videó T-Home függönnyel futott, ezen felül brandingelt háttér és klasszikus banner megoldások is hirdették a telekommunikációs céget, az Aktív c. műsor pedig napi (Extra) rovatként friss híreket sugárzott a Megaházból a T-Home támogatásával.
A Festival of Media Awards elnevezésű rangos versenyen a TV2 BRANDcare és a Megasztár 4 c. műsor segítségével megvalósult nagyszabású T-Home kampány a Local Deal of the Year kategóriában került be a fődíjra esélyes legjobb három jelölt közé.
A fesztiválnak a spanyolországi Valencia ad otthont, a 2009. április 21-én rendezett gálaesten 29 kategóriában hirdet győztest a zsűri.
|