A teljes lakosság körében a TV2 új showja 33.1%, míg az RTL-en futó Széf 31.3%-os közönségarányt ért el, de a különbség a kereskedelmi szempontból fontos 18-49-es éves korosztályban ennél jóval nagyobb, hiszen a TV2 35.8%, míg az RTL csupán 26.4%-os közönségarányt ért el ebben a műsorsávban.
Jó kezdés után csak jó lehet a folytatás, hiszen a pénteken új főcímmel és főcímdallal megújult Jóban Rosszban akciófilmbe illő jeleneteire is nagyon sokan voltak kíváncsiak.
A teljes lakosság körében 31.2% választotta a Jóban Rosszbant a Fókusszal szemben (28. 2%), míg a 18-49 éves korosztályban ez az arány 30.7% a TV2-nek és 28,7% az RTL-nek.
A TV2 tegnap indult tavaszi műsorstruktúrája szépen mutatkozott be, az új műsorrend további erősödése pedig alaposan megváltoztathatja az eddig kialakult nézői szokásokat és kereskedelmi televíziós piaci viszonyokat.
|