A BT iVPN kifejlesztését az tette lehetővé, hogy BT sokat áldozott globális platformjára, a 21st Century Networkre (21CN - XXI. századi hálózat). A 21CN a BT globális, szoftver alapú ügyfélhálózata, amely a szolgáltatások következő generációjának új, egyszerűbb portfolióját vezeti be.
A BT iVPN segítségével a vállalkozások
- csökkenthetik műszaki üzemeltetési költségeiket és javíthatják termelékenységüket azáltal, hogy világszerte informatikai hálózataikon intézik és rangsorolják forgalmukat, hatékonyabban futtatják levelező, hang-, video- és egyéb üzleti alkalmazásaikat, és így végső soron maximalizálják megtérüléseiket.
- működési költség-megtakarításokat érhetnek el a gyorsabb megvalósítás, a kevesebb manuális beavatkozás, a kevesebb szolgáltatás-kiesés és a helyi nyelven nyújtott helyi támogatás révén.
- biztosabbak lehetnek abban, hogy biztonságos és rugalmas szolgáltatást kapnak, amely jobb hálózati rendelkezésre állást, automatikus kézbesítési visszaigazolást, valós idejű jelentést, valamint proaktív és automatikus esemény-értesítőt biztosít – és ezekkel együtt a felhasználók számára maximális szabályozhatóságot és rugalmasságot.
Az ipari és pénzügyi szolgáltató ágazatokban működő ügyfelek részvételével lefolytatott teszteket követően a BT most más BT-szolgáltatásokkal – internet alapú hozzáférés, alkalmazás-optimalizáció, hangkezelés, videokonferencia, egyesített kommunikáció, adatközpontok, call centerek, biztonság és mobilitás – ötvözi az iVPN-t, és dolgozik az ügyfelekkel együttműködve azon, hogy a vállalkozásokban rejlő értékeket feltáró alkalmazásokat hozzanak létre.
Neil Sutton, a BT Global Services Global Propositions and Capabilities részlegének alelnöke szerint: „A BT célja a hatékonyság, az érték és az ügyféltapasztalatok javítása valamennyi szolgáltatásban. A BT iVPN elindítása, amely díjnyertes, többprotokollos címkekapcsolású (MPLS) szolgáltatásunk erőssé alapszik, jelentős lépés e cél felé. A szervezetek olyan kiváló szakmai múlttal rendelkező, megbízható szolgáltatót keresnek, akire rábízhatják hálózati szolgáltatásaik intézését. A BT első helyen végzett abban a 2008 szeptemberében elvégzett Telemark felmérésben, amelyet 700 ügyfél közreműködésével folytattak, és amelynek témája az ügyfelek elégedettsége volt a globális adat-VPN szolgáltatókkal. A BT iVPN elindítása mutatja elkötelezettségünket az iránt, hogy innovatív megoldás-portfoliót kínáljunk, és hogy javítsuk ügyfeleink tapasztalatait.”
Az ágazati elemzők kedvezően nyilatkoztak a BT iVPN elindításáról. Sandra O’Boyle, a Current Analysis európai üzleti távközlési szolgáltatásaival foglalkozó kutatási igazgatója szerint: „A BT iVPN jó úton jár abban a tekintetben, hogy javítja az MPLS VPN szolgáltatásokat, helyi nyelven nyújt támogatást, és különböző régiókban lévő helyszínek közti SLA-ket (szolgáltatási szint megállapodásokat) biztosít a BT globális ügyfelei számára. Az ügyfelek számára ez kézzelfogható előnyöket jelent, például pontosabb számlázást, gyorsabb szolgáltatás-biztosítást és a helyi teljesítmény-problémák megoldását.”
A BT iVPN és a BT-vel kötött kapcsolat előnyeit Norbert Kuddes, a Duni AB IS műszaki fejlesztési igazgatója így összegezte: „Kommunikációs igényeink kihelyezéséhez szükségünk volt egy megbízható partnerre, aki magas színvonalú szolgáltatásokkal és kitűnő ügyféltámogatással rendelkezik. A BT-vel mindezt megkaptuk. A BT legutóbbi fejlesztései, amelyek révén létrejöhetett az új iVPN, lehetővé teszik számunkra, hogy saját üzleti tevékenységünkre koncentráljunk.”
A Duni Európában piacvezető éttermi asztalterítéshez kapcsolódó cikkek forgalmazása és gyorséttermi csomagolás terén; a Duni márka több mint 40 piacon van jelen, és vezető pozíciót élvez Közép- és Kelet-Európában.
|