Miután a Hungarian Telephone and Cable Corp (HTCC) felvásárolta az Invitelt, a magyar piac második legnagyobb vonalas, illetve piacvezető alternatív telekommunikációs szolgáltatóját, a cég most bejelentette, hogy a jövőben egységesen Invitel márkanév alatt kínálja valamennyi termékét és szolgáltatását.
A telekommunikációs szolgáltatások, amelyeket korábban a HTCC cégek - Hungarotel, PanTel, PanTel TechnoCom és Invitel – kínáltak, ősztől egységesen a jól ismert Invitel márkanéven kerülnek piacra. Az arculatfrissítéssel együtt végrehajtott döntést független kutatócégek által végzett átfogó piackutatás előzte meg. A kutatási eredmények azt bizonyították, hogy a korábbi HTCC márkák közül az Invitel a legismertebb és legkedveltebb.
A tanulmányok azt is egyértelműen bebizonyították, hogy a fogyasztók a következő értékeket kapcsolták az Invitelhez: stabilitás, őszinteség, korrektség, megbízhatóság. Ezek régóta az Invitel kulcsértékeinek számítanak. A fogyasztók a jó partneri viszonyt és az innovatív ügyfélkapcsolatot is gyakran említették az Invitellel kapcsolatban. Ezek azok az értékek, amelyeket az Invitel márka meg kíván őrizni, és tovább akar erősíteni.
Az egyesült cég jelentős piaci tapasztalataival, gazdasági potenciáljával, kibővített és harmonizált portfóliójával, valamint az Invitel márkaerejével még inkább képes lesz válaszolni az általános és egyedi fogyasztói igényekre. Az Invitel potenciálja lehetővé teszi, hogy a cég minden korábbinál dinamikusabb piaci szereplővé váljon, illetve még gyorsabban és jobb minőségben szolgálja ki ügyfeleit.
|