Az immáron negyven éves múlttal rendelkező Krémtúró igazi slágerterméknek számít a hazai piacon. A hagyományosan 100 grammos termékek mellé 2007 júliusában került polcra a legnépszerűbb vaníliás íz 180 grammos kiszerelése – a nagyravágyók nagy örömére.
A vaníliás XXL termék sikeres bevezetése után, 2009 januárjában három tagúra bővült a Milli Mia Krémtúró XXL portfoliója: a meglévő variáns mellett vaníliás-mazsolás és a kekszes ízek kerültek a boltok polcaira.
„A Krémtúró a megújult Milli Mia desszertcsalád legfontosabb tagja. A 2007-es vaníliás XXL bevezetés sikeresnek bizonyult. Egy piaci felmérés szerint az XXL Krémtúró adja a teljes Krémtúró forgalmának közel 10%-át. Nagy örömünkre szolgált, hogy nem a 100 grammos fogyasztók tértek át a nagyobb méretre, hanem sikerült egy új fogyasztói réteget rászoktatni a termék rendszeres vásárlására” - mondja Pesti Borbála, a Friesland Hungária zRt. marketing menedzsere.
Majd folytatja: „Mint az összes Milli Mia termék, a Krémtúró is kiváló minőségű, friss tejből készül, így ezek a krémes desszertek nemcsak finomak, de egészségesek is! Az XXL csomagolással meg gondoltunk azokra is, akik a 100 grammos desszerttel nem érik be.”
|