Busák István a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett nemzetközi üzleti és média szakos képzést, majd a Kirowski Zrt.-nél és a Publicis Modem-nél magyar és nemzetközi ügyfelek hirdetési és marketing feladatait látta el, amely során online, print és outdoor kampányok tervezését, kreatív gyártását és kivitelezését felügyelte 32 országban.
Új pozíciójában a HP három üzletága közül a Személyi Számítógépek Üzletág magyarországi marketing feladataiért felel majd.
„Örömmel tölt el, hogy csatlakozhatok a HP legdinamikusabban fejlődő üzletágának csapatához és munkámmal támogathatom HP termékek értékesítését.” – mondta Busák István.
A 2008 októberében zárult gazdasági évben ugyanis a PSG üzletág érte el a legnagyobb növekedést a cég három üzletágán belül: a HP magyarországi árbevételének 22%-át adó Személyi Számítógépek Üzletág 30%-kal növelte árbevételét. A HP lakossági termékeinek sikerét jól mutatja, hogy a cég otthoni hálózatokhoz készült médiafájlokat tároló és megosztó MediaSmart szervere nyerte a 2009-es Macworld „Best of Show” díját.
„A HP tovább bővíti a lakossági piac számára kínált termékeit, így hamarosan érkezik a Presario noteszgép-család, de az év további meglepetéseket tartalmaz az otthoni felhasználók számára. Fontosnak tartjuk, hogy az egyre szélesebb palettájú és egyre izgalmasabb HP termékeket a magyar lakosság minél jobban megismerje, ezért is örülünk, hogy Busák István személyében tapaszalt szakember látja el ezt a feladatot.” – mondja Takáts Kristóf, a HP Személyi Számítógépek Üzletág igazgatója.
|