A változatos ételek és játékok mellett január végétől tudást is szervíroz a McDonald’s a Happy Meal menüje mellé. Ebben az évben, gyermekeknek szóló kampányaiban a tanítást helyezi előtérbe a vállalat. A Happy Meal dobozokon és a kampány weboldalán számos ismeretterjesztő érdekesség vár a kis vendégekre.
A "Fedezd fel a világot a Happy Meallell!" elnevezésű program során többféle témából szemezgethetnek a gyermekek: például mire figyeljenek, ha háziállatot szeretnének tartani, olvashatnak a robotok világáról és még többet megtudhatnak az ember legjobb barátjáról, a kutyáról is. A kampány kiegészítője a www.happymeal.hu weboldal, ahol játszva tanulhatnak, interaktív feladatokat próbálhatnak ki és lapozgathatják a színes fotókkal illusztrált mini – lexikonokat is.
A megszerzett tudással nyerni is lehet: az éttermekben kapható szórólapok kitöltésével, vagy az interneten keresztül regisztrálva vehetnek részt a játékban. A gyorsétterem-lánc az akció során tanuláshoz, tudáshoz, a világ felfedezéséhez kapcsolódó nyereményeket sorsol ki: notebook, National Geographic Kids előfizetés, Mi micsoda könyvsorozat, családi belépőjegy a Csodák Palotájába és a Természettudományi Múzeumba, valamint oktató szoftverek találnak gazdára a helyes megfejtők között.
Nem ez az első oktató jellegű akciója a McDonald’snak. A 2008-ban futó „Tudtad –e…..?” kampány számos érdekességet „mesélt” a gyermekeknek: megtudhatták például, hogy hány évesek az olimpiai játékok, vagy mit jelentenek az évgyűrűk a fa törzsében. A McDonald’s 2009-ben is tovább folytatja edukációs programját: áprilisban a környezetvédelem lesz a központi téma, a nyári hónapokban pedig sportolással kapcsolatos tudnivalókról olvashatnak a tanulni vágyók.
Finomságok minden napra – bővülő Happy Meal kínálat
A gyorsétterem-lánc nemcsak a tudásszomj csillapítására fektet nagy hangsúlyt; a gyermekek egészséges fejlődése érdekében a Happy Meal kínálatát is bővítette az utóbbi években. A menüválasztékba így bekerült a friss bébirépa, gyümölcsmix, csirkefalatok és a gyümölcspüré is.
|