Ön tudja hány kilométert vagyunk hajlandóak utazni egy-egy érdekesnek ígérkező programért? Vagy végiggondolta már, hogy az elmúlt években nőtt vagy csökkent a nem munkával töltött óráinak a száma? Esetleg feltérképezte már, hogy mely tevékenységeket űzi legszívesebben szabadidejében?
A nem kizárólag a marketing- és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között a GfK Hungária, a Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet, az MTA Szociológiai Kutatóintézet, a Magyar Turizmus Zrt., a Sanoma Budapest, a METROPOL Magyarország, a Sláger Rádió, a Comedy Central, az Agárdi Pálinkafőzde és az IBUSZ munkatársai mondják el, hogyan tölti Magyarország a nyolc óra pihenést.
A Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő eseményen Puczkó László (Xellum Kft.) felvázolja a szabadidő és munkaidő viszonyát, megvizsgálja mennyire élesen vált és válik el egymástól történelmünk során ez a két kategória, majd Kozák Ákos (GfK Hungária) adatokat ismertet a magyar fogyasztók szabadidő-felhasználásáról.
Tibori Tímea (MTA Szociológiai Kutatóintézet) a vásárlás szociológiájáról tart előadást, melyet követően a szabadidőpiac távlati lehetőségeire fókuszálhatnak a résztvevők egy közgazdász távcsövén keresztül.
Dr. Németh Erzsébet (Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet) a magyar fogyasztó tévénézési és internetezési szokásairól beszél, továbbá kommentálja, hogyan hatnak mindezen tevékenységek társas kapcsolatainkra, míg Kiss Kornélia (Magyar Turizmus Zrt.) a kialakult gazdasági recesszió következtében a belföldi turizmus számára felfedezhető új lehetőségekről értekezik.
Kaszás György (UpGrade Communications) és Litkai Gergely (Comedy Central) segítségével fény derül, milyen kommunikációs utakon érhető el a fogyasztó, majd Domokos Szilárd (Sanoma Budapest) a szabadidős médiumok tartalomalkotásának folyamatát vázolja fel.
Halász Gyula (ADCH) és Gosztonyi Csaba (Carbon Group) a kreatív alkotói folyamat metamorfózisát mutatja be, míg Hajnal Tamás (Human Telex) elmondja egy márka hogyan okozhat maradandó élményt egy rendezvényen.
Végezetül néhány a szabadidőpiacban is érdekelt márka képviselőjével, mint Guttengéber Csabával (METROPOL Magyarország), Heal Edinával (Sláger Rádió), Szokolics Ákossal (Agárdi Pálinkafőzde) és Termes Nórával (IBUSZ) beszélget Kerényi Péter kommunikációs szakember.
|