A Google elindította első magyar nyelvű blogját, amelyet a keresőcég hazai munkatársai jegyeznek. A blog elsődleges célja az egyre nagyobb érdeklődéssel övezett, ámde sokak számára még némileg misztikusnak tűnő online marketing, azon belül is a keresőmarketing alapos bemutatása, de emellett hasznos és érdekes tippekkel és trükkökkel ismerkedhet meg minden felhasználó és webhely-tulajdonos is.
A blog néhány lelkes, a Google keresőhirdetési platformjával, az AdWords-szel foglalkozó Google-munkatárs, azaz „Guglista” kezdeményezésére jött létre. Az írások témája elsősorban az ő érdeklődési körüket és szakmai területüket fedi le, de persze időről időre várható vendégszerzők megjelenése is.
A blog első anyagai sok online marketinggel foglalkozó szakember, illetve ezzel a területtel megismerkedni kívánó laikus érdeklődését kelthetik fel: szó esik a hirdetési ekoszisztémáról, a konverzióról, a webmesterekhez intézett hasznos tanácsokról, illetve a keresőben tapasztalható vásárlási ciklusról is.
Az írások közös vonása, hogy a hangsúly minden esetben a lényegen, azaz a hirdetések megtérülésén van. A fenti témák mellett fellebben a fátyol arról is, hogy kik szerkesztik és írják a blogot, így közelebbről is megismerhetővé válik a Google AdWords-csapatának néhány magyar kollégája.
|