Az együttműködés részeként a Ricoh először az Egyesült Államokban kezdi el kínálni új dokumentumbiztonsági és –menedzsment szolgáltatásait (Document Security and Management Services – DSMS). A Ricoh szakértelmére épülő megoldás segíti az ügyfeleket, hogy továbbfejleszthessék dokumentumkezelési munkafolyamataikat, azok biztonságát és jogszabályi megfelelőségét, miközben csökkenthetik az irodai eszközökbe való befektetéseik teljes bekerülési költségét és fejleszthetik környezetvédelmi fenntarthatósági gyakorlatukat.
A Ricoh és az IBM az egyezség alapján a jövőben teljesen integrálhatóvá teszi multifunkciós irodai eszközeit az informatikai alkalmazásokkal és infrastruktúrával; a fejlesztések a szolgáltatásorientált architektúra (SOA) elvein alapulnak majd. A dokumentumkezelő megoldások a SOA-alapú fejlesztéseknek köszönhetően könnyebben integrálhatók lesznek más új technológiákkal.
Ebből adódóan lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfelek teljes körűen integrálják a Ricoh gépeket meglévő informatikai rendszerükbe üzleti folyamataik zavartalan működése érdekében, a hatékonyság megtartásával és az informatikai költségek leszorításával. A SOA portfólió emellett biztosítja új üzleti funkciók beillesztését a már meglévő vállalati rendszerbe, mely által lehetővé válik az ügyfelek riasztása egy előre várható problémával kapcsolatban, valamint az MFP-k diagnosztikai adatai alapján a kellékanyagok automatizált megrendelése.
A vállalkozások egyre több integrált technológiai megoldást igényelnek annak érdekében, hogy befektetéseik gyorsan megtérülhessenek, ezért a Ricoh és az IBM globális stratégiai szövetségük révén olyan innovatív megoldásokat kínálnak, amelyek megfelelnek ezeknek az elvárásoknak.
|