„Beszéljünk velük róla” címmel egy olyan tájékoztató füzet készült, amely hangsúlyozza a nyitottság és a párbeszéd fontosságát és támpontokat ad a szülőknek, mikor és hogyan beszéljenek gyerekükkel az alkoholfogyasztásról, miként hidalhatják át a kamaszok elutasító viselkedését.
A Borsodi Sörgyár Zrt. tovább folytatja 18 Igen kampányát, melyben mind a szülők, mind pedig a vendéglátósok figyelmét fel kívánja hívni az alkoholfogyasztás 18 éves korhatárának betartására. A kampány fő üzenete: „a sör a felnőttek itala”, mellyel a Borsodi Sörgyár Zrt. nyíltan felvállalta, hogy termékeit kizárólag a felnőtt lakosságnak szánja.
„Felelősen gondolkozó vállaltként továbbra is kiemelten kezeljük ezt a kényes kérdést, és fontosnak tartjuk, hogy partnereink és vásárlóink is egyaránt tisztában legyenek vele.” – mondta Dr. Stefánkovits Ildikó, a Borsodi Sörgyár Zrt. jogi és kommunikációs igazgatója. – „A kampányban a tényközlés és a tájékoztatás útját választottuk, és azokat célozzuk, akiknek a fiatalkori alkoholfogyasztás megelőzésében a legnagyobb szerepük van.”
A kampány keretében ezúttal egy szülőknek szóló tájékoztató füzet készült és jelent meg. Ebben a szülők találhatnak hasznos információkat, hogyan beszéljenek gyerekeikkel az alkoholfogyasztásról. A tanácsok összeállításban Frank Zsuzsa, gyermek klinikai szakpszichológus működött közre.
„Örültem a Sörgyár felkérésének, mivel saját praxisomban is gyakran találkozom a fiatalok alkoholizálásáról szóló kérdéssel. Kiemelkedőnek tartom, hogy egy alkoholforgalmazásból élő cég fel meri vállalni ezt a témát.” mondta Frank Zsuzsa.
A kampányt 2008 decemberében már a Magyar Reklámszövetség is elismeréssel jutalmazta az egyedülálló gondolatért.
|