Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A 18 Igen kampány most a szülőkhöz szól

2009.01.13
A fiatalkorúak sörfogyasztását megelőzendő, a Borsodi Sörgyár Zrt. gondozásában megvalósuló kampány ezúttal a szülőkhöz szól, ráirányítva a figyelmet a szülő-gyerek kapcsolat meghatározó szerepére.

„Beszéljünk velük róla” címmel egy olyan tájékoztató füzet készült, amely hangsúlyozza a nyitottság és a párbeszéd fontosságát és támpontokat ad a szülőknek, mikor és hogyan beszéljenek gyerekükkel az alkoholfogyasztásról, miként hidalhatják át a kamaszok elutasító viselkedését.

A Borsodi Sörgyár Zrt. tovább folytatja 18 Igen kampányát, melyben mind a szülők, mind pedig a vendéglátósok figyelmét fel kívánja hívni az alkoholfogyasztás 18 éves korhatárának betartására. A kampány fő üzenete: „a sör a felnőttek itala”, mellyel a Borsodi Sörgyár Zrt. nyíltan felvállalta, hogy termékeit kizárólag a felnőtt lakosságnak szánja.

„Felelősen gondolkozó vállaltként továbbra is kiemelten kezeljük ezt a kényes kérdést, és fontosnak tartjuk, hogy partnereink és vásárlóink is egyaránt tisztában legyenek vele.” – mondta Dr. Stefánkovits Ildikó, a Borsodi Sörgyár Zrt. jogi és kommunikációs igazgatója. – „A kampányban a tényközlés és a tájékoztatás útját választottuk, és azokat célozzuk, akiknek a fiatalkori alkoholfogyasztás megelőzésében a legnagyobb szerepük van.”

A kampány keretében ezúttal egy szülőknek szóló tájékoztató füzet készült és jelent meg. Ebben a szülők találhatnak hasznos információkat, hogyan beszéljenek gyerekeikkel az alkoholfogyasztásról. A tanácsok összeállításban Frank Zsuzsa, gyermek klinikai szakpszichológus működött közre.

„Örültem a Sörgyár felkérésének, mivel saját praxisomban is gyakran találkozom a fiatalok alkoholizálásáról szóló kérdéssel. Kiemelkedőnek tartom, hogy egy alkoholforgalmazásból élő cég fel meri vállalni ezt a témát.” mondta Frank Zsuzsa.

A kampányt 2008 decemberében már a Magyar Reklámszövetség is elismeréssel jutalmazta az egyedülálló gondolatért.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Borsodi Sörgyár













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu