A Danubius Sales House 2008 októberében tendert írt ki Danubius Rádió on-line arculatának megújítására. A meghívásos pályázat eredményeképpen a Danubius a 13 pályázóból a Carnationt választotta ki a feladatok elvégzésére.
A megbízás egy hosszú távú együttműködés első lépése, melynek során a Carnation feladata az on-line felületek megújítása, modern Sitecore alapú tartalommenedzsment rendszer bevezetése és új bevételi csatornák generálása.
„Célul tűztük ki, hogy egy olyan új Danubius portált hozunk létre, mely széles körben közkedvelt és hosszútávon meghatározó zenei portál lesz a jövőben. A megvalósítás feladataival a Carnationt bíztuk meg, akikkel egy hosszútávú együttműködést tervezünk” - mondta Lonkai Márton, a Danubius Zrt. new media igazgatója.
A Carnation végezte 2001-ben és 2002-ben a www.danubius.hu látogatottsági elemzését, szakértői és pénzügyi értékelését, illetve 2003-ban az oldal komplex online auditját.
|