Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencia - Szabadság. Szeretem?!

2008.12.19
A Magyar Fogyasztó Platform február 18-án Magyar Fogyasztó Szabadidő címmel konferenciáját szervez a Magyar Telekom székházban. A teljes marketing és kommunikációs szakmának szóló rendezvényen, a magyar fogyasztó szabadidős tevékenységeivel kapcsolatos kutatási eredményekkel, márkákkal, szociológiai és filozófiai megközelítésekkel, kommunikációs- és marketingfogásokkal ismerkedhetnek meg a résztvevők.

Ön tudja, mivel tölti a szabadidejét 10 millió magyar fogyasztó? A családjával, vagy a barátaival?

Egy kellemes sorozat, egy jó könyv, egy könnyű bor társaságában? Vagy kimozdulva otthonából az aktív pihenést választja? Mikor és hol szólítsuk meg, hogy az általunk nyújtott szolgáltatás mellett döntsön?

A gazdasági recesszió következtében nem csak pénztárcánk zsugorodik, de megrövidül szabadidős tevékenységekkel tölthető óráink száma is. Izgalmas kutatások szólnak arról, valóban szabad idő-e a szabadidő. Ezekből megtudhatjuk, mivel töltjük nem munkára szánt óráinkat, mennyiben társadalmi, társas vagy családi meghatározottságú ez az idő.

Egyáltalán: élesen elválik-e a munka és a szabadság ideje? Napjainkra a szabadidős tevékenységek megtervezés és megélése is fogyasztási pont lett. Amikor szabadidőnkben hobbinknak hódolunk, a sportot választjuk, esetleg utazásra adjuk a fejünket, valójában fogyasztási döntéseket hozunk. Szolgáltatások hada, termékek serege áll készen arra, hogy ezeket a döntéseket befolyásolja.

A Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő konferencián Dr. Nyíri Kristóf filozófiatörténész felvázolja a szabadidő és munkaidő viszonyát, megvizsgálja mennyire élesen vált és válik el egymástól történelmünk során ez a két kategória, majd Kozák Ákos (GfK Hungária) adatokat ismertet a magyar fogyasztók szabadidő felhasználásáról.

Halász Gyula (ADCH) és Gosztonyi Csaba (Carbon Group) egy játékos előadásban a vizsgált téma kreatív megközelítéseit ecseteli, míg Réz András (kommunikációs szakember) rávilágít, hogy milyen kommunikációs utakon érhető el a fogyasztó, illetve hogyan vehető rá, hogy velünk töltse szabad óráit.

Dr. Németh Erzsébet (Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet) a magyar fogyasztó tévénézési és internetezési szokásairól beszél, továbbá kommentálja, hogyan hatnak mindezen tevékenységek társas kapcsolatainkra, majd Kiss Kornélia (Magyar Turizmus Zrt.) a kialakult gazdasági recesszió következtében a belföldi turizmus számára felfedezhető új lehetőségekről értekezik.

De szó lesz a vásárlás szociológiájáról, a gyógyvizes szabadidős szolgáltatások brandingjéről, a szabadidős médiumokról és piacukról és arról, hogy egy rendezvényen, egy fesztiválon a márka mitől és hogyan emelkedhet ki. A konferencia legszínesebb programelemének ígérkezik Magyarország néhány „szabadidős” Superbrandjének a showja, ahol a résztvevők megtudhatják a szuperek szuper trükkjeit.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Magyar Fogyasztó Platform













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu