Az 5. Movi&Co díjátadási ünnepségen (a Triennale di Milano-n) az Indesit Company díjat kapott tévés reklámszpot kategóriában, a Giuseppe Carrieri “Noise makes confusion” című videofilmjével.
A Milánói IULM egyetem média és kommunikáció technológia szakos hallgatója írta és rendezte azt a 30 másodperces videót az Indesit innovációs- és jövőképéről, amely a keleti filozófia nyelvezetét használja. A zsűri a kreativitás, az üzenet és a gyártási technika hatása miatt adott aranyérmet a filmnek.
Az Associazione Amici del Future Film Festival szervezésében megtartott Movi&Co. versenyt a fiatal rendezők és az ipar közötti kapcsolat építésének elősegítésére hozták létre, ezzel együtt lehetőséget teremtve a cégek számára, hogy a vállalati image-üket a verseny friss és innovatív környezetébe tegyék.
Az Indesit Company filmje nem először aratott sikert a neves versenyen. Ugyanis az Indesit készítette az utóbbi évek egyik, nemzetközi díjak szintjén legsikeresebb TV hirdetését, a “Vízalatti Világ” szpotot, amely az Aqualtis mosógép reklámja. A film elnyerte a Lion d’Or at Cannes-t (2006), a New York Festival első díját, a London International Díjat, Eurobest és a Kinsale Shark díjat, valamint az Epica Díjat, az Art Directors Club of Europe és a Clio Díjat (2007).
|