Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén hetedik alkalommal hirdette meg az Az Év Honlapja pályázatot, amelyre 14 kategóriában rekord mennyiségű érvényes nevezés érkezett.
Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, a betöltés gyorsasága, az interaktivitás, az információ mennyisége és minősége, a navigáció könnyedsége, valamint a szolgáltatások fejlettsége. Minden honlapot öttagú szakmai zsűri értékelt, a Minőségi Díjban részesülők a kategóriák legjobbjait képviselik.
Az általános szempontok mellett a zsűri speciális kritériumokat is figyelembe vett: az egészségügyi kategóriában indulók esetében a honlap interaktivitását, szolgáltatási körét és az oldalon található tanácsok minőségét vizsgálta.
„A Budai Egészségközpont nagy figyelmet fordít a letisztult és könnyen átlátható honlapstruktúrára, amely ügyfeleink kényelmes tájékozódása érdekében a szolgáltatásokra összpontosít. Kiemelten fontosnak tartjuk az online kommunikációt, amelyhez elengedhetetlen az intézetünk színvonalát hűen tükröző, a látogatók informálását segítő, professzionális honlap. A Minőség Díj igazolta törekvéseinket, nagyon örülünk ennek a tanúsítványnak.” – mondta Kiss András a Budai Egészségközpont marketingvezetője.
|