A Time Out Budapest első, összevont decemberi és januári lapszáma december elején jelent meg, a februári szám megjelenése január végére várható, ezt követően pedig minden hónapban 25 000 példányban kerül terjesztésre.
Az Est Media Group Kft. (EMG) új, angol nyelvű programajánló magazinja, a Time Out Budapest – az EMG 80%-os tulajdonában álló DEG Lapkiadó Kft. gondozásában jelent meg. Az EMG új termékének megjelenése több szempontból is üzenet-értékű a cég életében. Egyfelől jelzi, hogy a fejlődést a társaság nem kizárólag akvizíciókon keresztül képzeli el, hanem saját projektek, termékfejlesztések útján is. Másfelől megmutatja, hogy a vállalat nemzetközi licenc-szerződések segítségével is képes bővíteni portfolióját, jelen esetben egy világhírű, a saját területén piacvezető márka bevezetésével.
A lap beindításának folyamatában az EMG hatékonyan támaszkodhatott az elmúlt hónapokban eredményesen kialakított cégcsoportbeli tudásbázisra, így a lap designja, tartalma is - a nemzetközi előírások alapján - "házon belül" készült, ahogy az értékesítési- és marketing szervezet is hatékonyan integrálta az új terméket.
A magazinhoz 600 terjesztési ponton juthatnak hozzá az olvasók. A 96 oldalas gazdagon illusztrált magazin 495 forintos fogyasztói áron kerül újságárusi forgalomba. A legfontosabb terjesztési pontok azonban a szállodák, turisztikai központok, külföldiek által látogatott vendéglátó ipari egységek, üzletek, kiemelt irodaházak, utazási irodák, repterek, fürdők. Ezeken a terjesztési pontokon az adott szolgáltató ajándékpéldányaként ingyenesen hozzáférhető lesz a Time Out Budapest.
A Time Out leginkább exkluzív sztárinterjúiról, bennfentes információiról, szókimondó kritikáiról és egyedülálló nemzetközi tartalmairól ismert. A hagyományos programajánlaton túl központi szerepet kapnak a divat, vásárlás illetve a gasztronómia és étterem kritika rovatai. Célcsoportját a hazánkba érkező turisták illetve a hosszabb távon itt tartózkodó külföldiek képzik.
A Time Out Budapest megjelenésével párhuzamosan az EMG médiakampányt is indít, amelynek során rádió és indoor hirdetésekkel (szórakozóhelyeken, éttermekben elhelyezett plakátokkal), valamint nemzetközi online kommunikációval hívja fel a célközönség figyelmét az új havilapra. A kampányban természetesen aktív szerepet vállalnak az EMG saját felületei is.
|