Az elismerés idén kiemelt jelentőséggel bír számunkra, hiszen a CIB Bank 2008-ban átfogó arculatváltáson ment keresztül, amely révén logónk és márkaszlogenünk egyaránt megváltozott.
Új emblémánk, bankcsoportunk elkötelezettségét szimbolizálja a felelős és fenntartható működés iránt, új szlogenünk pedig („Együtt, a jövőről.”) azt fejezi ki, hogy miközben folyamatosan változunk és megújulunk, egy célunk biztosan állandó marad: az, hogy együtt gondolkodjunk ügyfeleinkkel, és olyan innovatív pénzügyi megoldásokat kínáljunk, amelyek megfelelnek valódi igényeiknek. Bankunk változatlanul azon dolgozik, hogy az optimizmus, az emberközpontúság, az innováció és stabilitás mentén teremtsen márkát Magyarországon.
A díjról
A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. A londoni központú szervezet – amely világszerte több mint 80 országban működik – Magyarországon 2004-ben indította el Superbrands Programját.
A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körében történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. A Superbrand címet minden évben azoknak a márkáknak ítélik oda, amelyek „saját területükön kitűnő hírnevet szereztek és a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amit a vevők elvárnak és elismernek”.
|