A jelenlegi adatok alapján az egyéni szerződésszám már meghaladta a 30 ezer darabot. A társaság népszerű a biztosítást kötők között, az ügyfelek örömmel és bizalommal fogadták az új magyar biztosítót.
„A biztosító 30-50 ezer egyéni személygépkocsi kötelezőbiztosítás megkötését célozta meg az idei kampányban. A jelenlegi állás szerint a tervek beigazolódni látszanak és legalább 50 ezer egyéni ügyfél fogja szolgáltatásainkat választani.” - nyilatkozta Nagy Imre, a Wabard Biztosító Zrt. vezérigazgatója.
A vezető szerint a népszerűség egyik oka, hogy a társaság alacsony díjakat tudott biztosítani a közszférában dolgozók, a gyerekes családok és a pályakezdők számára. A közszférában dolgozók minden nap azonos útvonalon közelítik meg munkahelyüket, így náluk kisebb a balesetek kockázata. A pályakezdőknek kalkulált alacsony tarifák magyarázata, hogy ez a célcsoport első autójának tulajdonosaként tapasztalataik szerint jobban vigyáz gépjárművére. A gyerekekkel rendelkező családok pedig kockázati szempontból a kevésbé veszélyeztetettek közé sorolhatók.
Összességében elmondható, hogy jól sikerült a díjak meghatározása, mert abból a szegmensből kerül ki az ügyfelek nagy része, amelyet a biztosító megcélzott jó kockázatuk alapján.
Szintén sikeres a biztosító a flották tekintetében is, ahol már több ezer megkeresést kapott közvetlenül cégektől és alkuszpartnerein keresztül.
A leggyakrabban feltett kérdés az érdeklődő ügyfelek részéről arra vonatkozik, hogy meddig és hogyan lehet a jelenlegi kötelező biztosítást felmondani. Erre 2008. december 1-én éjfélig van lehetőség, az írásbeli felmondásnak ugyanis eddig az időpontig kell beérkezni a jelenlegi biztosítóhoz.
A jelenlegi kampányban a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításra koncentrál a társaság, később azonban a casco és vagyonbiztosítási termékek is szerepelnek majd portfóliójukban.
A Wabard Biztosító Zrt. stabil alapokra helyezte pénzügyi működését, hiszen a 920 millió forintos alaptőke mellett 820 millió forintnyi szavatoló tőkével rendelkezik. A meglévő szakmai tapasztalat és a szakértő vezetői gárda a garancia arra, hogy a társaság egy hosszútávon gondolkodó, látható piaci szereplővé váljon.
|