Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki IRIS vagy ALVINE redőnyt vásárolt, és a terméken található bélyegző dátuma 0823 vagy annál korábbi, hogy forduljon az áruházak vevőszolgálatához, vagy hívja az IKEA központi áruinformációs vonalát a (1) 460 3160 telefonszámon, hogy díjmentesen, postai úton mihamarabb eljuttathassák számára az ingyenes javítókészletet. A készlet egy zsinórrögzítő szettet és egy összeszerelési útmutatót tartalmaz. Az IKEA által forgalmazott más típusú függönyöket vagy árnyékolókat a termékvisszahívás nem érinti.
|
Az IRIS és ALVINE redőnyök nem felelnek meg teljes mértékben egy, az ilyen típusú termékekre vonatkozó, önkéntesen alkalmazandó amerikai iparbiztonsági szabványnak. A szabvány előírja, hogy a redőnyt működtető zsinórt rögzítővel kell ellátni, hogy csökkentsék a zsinórba való beakadás esélyét.
Az IKEA minden, az ügyben érintett vásárlóját arra kéri, akinek az IRIS vagy ALVINE redőnyén található bélyegző 0823 (ÉV/NAP) vagy annál korábbi, hogy egészítse ki redőnyét zsinórrögzítővel. AZ IKEA logó, a szállítási szám és a dátumbélyegző a redőny fehér címkéjén található.
Azok az IRIS és ALVINE redőnyök, melyek dátumbélyegzője 0830, vagy annál későbbi, tartalmazzák a zsinórrögzítőt, és teljes mértékben megfelelnek a biztonsági előírásnak.
Az IKEA elnézést kér az esetleges kellemetlenségekért.
|