Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Érintetti párbeszédet kezdeményezett a Coca-Cola Magyarország

2008.11.17
Magyarországon elsőként az FMCG iparágban a Coca-Cola Magyarország nemzetközi standardon alapuló érintetti párbeszédet kezdeményezett „Tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség – a választás felelőssége” témában.

A Coca-Cola Magyarország mindennapi működése során kiemelten fontosnak tartja a folyamatos és célzott párbeszédet érintettjeivel. A november elején megrendezésre került érintetti fórum célja többek között az volt, hogy a vállalat kibővítse eddigi ismereteit a „Tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség – a választás felelőssége” témában az érintettjei által képviselt véleményekkel, felvetésekkel, a témához kapcsolt vállalatot érintő kritikai észrevételekkel.

Az érintetti folyamat szakmai támogatására a vállalat a B&P CSR management stratégiai tanácsadó céget kérte fel. A folyamat során a vállalat első körben 20 érintetti szervezet véleményét térképezte fel, ezt követően került sor az érintetti fórum megrendezésére.

A fórumon a téma szakértői, érdekképviseleti szervek, kereskedők és hatóságok – egyebek mellett az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, a Házi Gyermekorvosok Országos Egyesülete, a Magyar Szabadidősport Szövetség, a TÉT Platform – ÖRT, a Földművelési és Vidékfejlesztési Minisztérium, az Országos Egészségfejlesztési Intézet, a Tesco és az Országos Élelmiszerbiztonsági és Táplálkozástudományi Intézet – képviselői osztották meg véleményüket és javaslataikat a vállalat felső vezetésével.

A párbeszédben résztvevő szervezetek a téma kapcsán, első sorban a fogyasztók tájékoztatásának fontosságát hangsúlyozták és ehhez szorosan kapcsolódóan a társadalmi oktatást, nevelést; a fogyasztói tudatosság növelésének szükségességét emelték ki.

A párbeszéd résztvevői egyetértettek abban, hogy az egészséges életmódra nevelés felelőssége közös - a vállalatok, a civil szféra, a hatóságok, a kormányzat és az egyes emberek egyaránt osztoznak ezen a felelősségen; az eredményességhez csapatmunkára van szükség. A beszélgetés során több együttműködési lehetőség is felvetődött a szakértő szervezetek és a Coca-Cola Magyarország között; például a termékcímkék tartalmának kialakítása kapcsán.

Tarsoly József, a Coca-Cola Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat első érintetti párbeszédét így értékelte: „Nagyon fontos lépésnek tartom a vállalat életében a mai párbeszédet. Nagyon sok értékes véleményt, kritikát, javaslatot kaptunk;mindenképpen tanulságos volt az érintettek szemével látni a vállalatot és ezt az ügyet. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben találunk módot arra, hogy együtt gondolkodjunk és dolgozzunk érintettjeinkkel a tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség témák kapcsán.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Coca-Cola













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu