A Marché® frissességi stratégiája, a valódi látványfőzés a világon ma már 79 üzletben működik sikeresen. A Marché® jelenleg Svájcban, Németországban, Ausztriában, Szlovéniában, Magyarországon, Horvátországban, Norvégiában valamint Ázsiában rendelkezik éttermekkel. Kortalan és egészséges frissességi stratégiánk sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint a számos európai és ázsiai franchise-szerződés.
A Marché® éttermek helyszínéül autópályák környékét, repülőtereket valamint turisztikailag jelentős, ún. kiemelten frekventált helyeket választunk, hogy kínálatunk frissességét és minőségét állandóan biztosítani tudjuk.
Marché® – Friss, egészséges, gyors
A frissesség mellett a minőség és a szezonalitás a Marché® koncepció alappillérei. A helyi szezonális termékek, melyek gondos, de gyors feldolgozással készülnek, valamint házi receptúráink harmonikusan illeszkednek koncepciónkba. Az alapanyagokat minden nap frissen és elsősorban helyi beszállítóktól szerezzük be.
Marché® Natúr- Pékség
A Marché® Natúr- Pékség a Marché® étteremcsoport legújabb tagja. Pékségeink kizárólag a hagyományos, kézi sütési módszerekkel dolgoznak. A tészta 100%-ban természetes alapanyagokból, adalék- és segédanyagok hozzáadása nélkül készül. A felhasznált liszt kivétel nélkül a helyi malmokból származik. A teljes folyamat, a tésztakészítéstől kezdve, a kelesztésen át, egészen a kisütésig minden, a vendégek szeme előtt zajlik.
Frissességi stratégiánk legfontosabb sikertényezőnkké vált. A Marché International 2007-ben 300,9 millió CHF összegű forgalmat bonyolított. A vállalatcsoport jelenleg már 3.500 főnyi 61 különböző országból származó munkatársat foglalkoztat.
A frissességi és minőségi stratégia szigorú és következetes megvalósításának köszönhetően a Marché® frissességi koncepció számos gasztronómiai és közönségdíjat valamint kiváló teszteredményeket tudhat magáénak. Nekünk ítélték többek között a két legjobb európai autópálya-pihenőhelynek járó (ADAC), a világ legjobb pihenőhelyének járó (BBC Group) és Németország legjobb gasztronómiai koncepciójáért járó kitüntetéseket, valamint Ausztria és Svájc legjobb pihenőhelyeinek járó díjakat.
2008-ban a Marché International ráadásul a gasztronómiai ágazat Oscar-ját, a Hamburgi Gasztronómiai Díjat is megkapta a Marché® márka koncepciójának kifejlesztéséért és újraértelmezéséért. A 2008/2009-es ARCD-teszt során a Marché Hirschberg abszolút bajnok lett, és a 2008/2009-es időszakban immár harmadik alkalommal nyerte el az „Arany R” kitüntetést. 2008 őszén Catering Inside szakfolyóirat ismét a Marché International-nak ítélte az „Caterer of the Year” címet; ezúttal „Menedzsment és személyzet” kategóriában.
|