Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A GE új technológiával és különleges marketingkampánnyal készül a 2012-es olimpiára

2008.11.10
A britek a gazdaság fellendülését várják a londoni olimpiai játékoktól.

A gazdaság fellendülését és a munkahelyek számának növekedését remélik Nagy Britannia polgárai a 2012-es londoni olimpia megrendezésétől, derül ki az ötkarikás játékok hivatalos támogatója, a GE megbízásából készült Ipsos Mori felmérésből.

Az elemzés szerint az idei pekingi olimpia sikerei és a következő olimpia megrendezésének elnyerése a szigetlakók több mint felének erősítette meg nemzeti büszkeségét és minden hatodik lakost bátorított fel a testmozgásra. A felmérés része a GE 2010-es vancouveri téli és a 2012-es londoni nyári olimpiai játékokra való felkészülésének, melyre a globális cég már el is indította átfogó marketingkampányát.

A GE emellett oktober végén londoni rendezvényén bemutatta a 2012-es olimpián felhasználására kerülő legmodernebb technológiáit is a sportesemény előkészítésében érdekelteknek.

Jövőbe tekintő rendezvény keretében hívta fel a figyelmet a 2012-es olimpiai játékokkal kapcsolatos feladatokra a GE Londonban, ahol az olimpiának helyet adó városok infrastrukturális problémáit, és azok lehetséges megoldásait mutatta be a résztvevőknek. A rendezvény központi témái között szerepeltek a jövő intelligens és fenntartható épületei, valamint azok a kiemelt technológiák - az egészségügyi és biztonságtechnikai rendszerektől az energetikai, energia-elosztó és vízgazdálkodási technológiákig -, melyeket a GE üzletágai a 2012-es londoni olimpián és más angliai infrastrukturális projekteknél kívánnak felhasználni.

A résztvevők egy interaktív technológiai kiállításon keresztül megismerhették azokat a csúcstechnológiai megoldásokat, amelyek a teljesítmény visszafogása nélkül segíthetik a vállalatokat és a társadalmat a környezetterhelés csökkentésében. A fejlesztések között szerepelt a GE Water & Process Technologies üzletág membránszűrős víztisztító berendezése, melynek ultraszűrős (UFMBR) típusainak világtermelési központja, valamint az ultraszűrős membránkutatás európai, közel-keleti és afrikai régió (EMEA) központja Magyarországon található.

A kiállítás mellett a globális cég egy újszerű mozgóképes kampánnyal népszerűsíti a 2012-es olimpiát. A londoni taxik oldalán alkalmazott „mozgó lentikuláris technológiát” eddig még soha nem használták taxik külső felületén. A 2009 februárjáig futó kampányban 300 londoni taxi oldalára kerülnek fel az új olimpiai reklámok. Két új kreatív reklám készült - az egyik egy olimpiai gátfutót, a másik pedig egy kerékpárost ábrázol. A nyomtatási technológiának köszönhetően a kép szinte életre kel, ahogy a taxi végighalad az utcákon.

A GE megbízásából októberben az Ipsos Mori által elvégzett, személyes megkérdezésen alapuló, országos reprezentatív közvélemény kutatásban 1008 válaszadó vett részt egész Nagy-Britanniából. Az adatok kiértékeléséből többek között kiderült, hogy az összes válaszadók 84 százaléka, a londoni válaszadóknak pedig 91 százaléka a gazdaság fellendülését és a munkahelyek számának emelkedését várná leginkább a londoni olimpia játékok megrendezésétől.

A megkérdezettek emellett kiemelten fontosnak tartották a fejlettebb sportlétesítmények építését és egy egészségesebb nemzetté való átalakulást (79 és 80 százalék). Ezzel ellentétben minden ötödik válaszadó érdektelennek tartotta az elérhetőbb árú lakások (affordable housing), illetve a jobb közlekedési csomópontok kialakítását, annak ellenére, hogy ez utóbbit a londoniak 88 százaléka nagyon vagy meglehetősen fontosnak tartotta.

A londoni lakosok elhivatottabbnak tűnnek a sportolás tekintetében is, mivel 20 százalékuk véli úgy, hogy sportolásra ösztönözték, szemben a 16 százalékos országos átlaggal. Az összes válaszadó 56 százaléka érezte úgy, hogy nemzeti büszkeségét növelte a pekingi olimpián nyert aranyérmek és a 2012-es londoni olimpia játékok megrendezésének lehetőségei.

Olimpiai reklám és márkaépítés
Mióta a GE 2005-ben bejelentette az olimpiai játékok szponzorálását, arra használta fel támogatói tevékenységét, hogy megismertesse a GE márkanevet a meghatározó piacok üzleti közönségével. A pekingi nyomtatott és kültéri kampány központi témái a GE szélenergetikai, víz-újrahasznosítási és világítástechnikai rendszerei voltak, melyekről nagy számban jelentek meg cikkek és híradások újságokban, üzleti és hírműsorokban, továbbá buszokon és olyan nagyvárosok repülőtereinek hirdetőtábláin, mint Peking, Sanghaj és Guangzhou.

A pekingi olimpiai játékokra látogatók tájékoztatására a GE interaktív játékot helyezett el a taxikban. A járművek érintőképernyőjén az utasok megnézhették az olimpiai versenyszámok helyszíneit, és olvashattak azok kialakításában alkalmazott GE technológiákról, továbbá megtekinthették az olimpiai versenyszámok időpontjait.

A GE olimpiai játékok alatt vetített televíziós kampányának központi témái között kaptak helyet a cég szélenergetikai, biogáz- és repülőgép-hajtómű technológiája. Az NBC hálózatok három reklámot is sugároztak. A cég amerikai kampánya a digitális média lehetőségeit is nagymértékben kihasználta: az olimpiai játékok alatt nyolc új online reklám jelent meg.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:General Electric













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu