Az Epicor iScala integrált vállalatirányítási rendszert jelenleg már több mint 200 magyarországi vállalat használja széles spektrummal: szolgáltatók (akár a szállodaiparból vagy a pénzügyi szektorból) éppúgy, mint gyártók, kis- és nagykereskedők, építőipari cégek, 3-tól 150 egyidejű felhasználóig.
Az iScala 2.3 a világ számos országában elérhető a helyi törvényeknek megfelelve. Magyarország egyben az egyik hotline központ is, így a helyi tudásbázis szintén kiemelkedően magas a piaci versenytársakhoz mérten.
A régóta erős pénzügy-számvitel és kontrolling terület már a korábbi évek során gazdag funkcionalitású projektmenedzsmenttel, szerviz-karbantartás és gyártás modullal, különleges logisztikai megoldásokkal bővült.
A rendezvény során a hallgatóság most a piacon egyedülállóan könnyen kezelhető üzleti intelligencia rendszerekkel, lekérdezőkkel és információs WEB oldalakkal ismerkedhettek meg, amelyeket valóban a felhasználóknak és nem a rendszergazdáknak terveztek. Rácsodálkozhattak olyan részletekre, mint a tartalom szerinti jogosultságkezelés – például csak bizonyos költséghelyeket, üzletágakat láthat egy adott felhasználó.
Az picor egyik, korábban Magyarországon nem forgalmazott termékét, az ITSM (IT Service Management) rendszert egy konkrét bevezetés kapcsán mutatták be a konferencián.
A rendszergazdák, karbantartók tevékenységét támogató szoftver a céges licencek, valamint a számítógépek, rendszereszközök – akár alkatrészenkénti – kezelését könnyíti meg, beleértve a beszerzési folyamattól a nyilvántartáson át a garanciális ügyintézésig minden részletet.
Az ITSM Széles funkcionalitást nyújt a hiba bejelentéstől kezdve a feladatok szétosztásán át az elhárításig vezető úton, megkönnyítve és dokumentálva ezzel a teljes folyamatot.
|