Az anyavállalat a bevezetés óta eltelt időszakban 15 millió eladott ProLiant szerverrel büszkélkedhet, de Magyarországon is szép számmal fogyott a termék: 1993-tól napjainkig mintegy 100.000 ProLiant szervert értékesítettek, amelyek bő harmada, mintegy 35.000 a mai napig üzemben van.
A felhasználók különböző szektorok képviselői közül kerültek ki, a legtöbb szerver a Magyar Telekomnál található, de bankok is előszeretettel vásárolták a HP termékét, így az FHB Bank és a K&H Bank is számos ProLiant szervert tart üzemben.
A HP a szervercsaláddal kapcsolatos szakmai tudás és információ megosztására létrehozta ProLiant klubját, amely ma már több mint 400 taggal büszkélkedhet. A klub tagjai közt a gyártó mellett a forgalmazók, a szervizközpontok és a felhasználók is megtalálhatók. A HP a klubtagok számára rendszeresen online előadást tart, amelybe a résztvevők a HP Virtual Classroom technológiája segítségével az Interneten keresztül élőben kapcsolódhatnak be, s lehetőség nyílik a résztvevő szakemberek, illetve az előadó közötti párbeszédre.
Aki valamilyen oknál fogva nem tud részt venni az online előadáson, bármikor megnézheti a klub archívumában a korábbi előadások teljes anyagát, így a szerverrel kapcsolatos valamennyi új információt nyomon követheti.
A HP ProLiant klub nem csupán az technológiai ismeretek átadásában nyújt segítséget a felhasználók számára: a klub oldalain keresztül a HP aktuális és akciós szerverajánlatai is elérhetőek. A HP természetesen segít a termékek közti eligazodásban, illetve a felhasználó számára legoptimálisabb megoldás kiválasztásában, így a klubtagok azonnali visszahívást kérhetnek a vállalat szakembereitől. A kapcsolatfelvétel után a klubtag informatikai rendszerének ismeretében a HP munkatársai az ahhoz legjobban illeszkedő megoldást tudják javasolni, ezáltal jelentősen lerövidítve az új szervertechnológiák bevezetéséhez szükséges időt.
|