Mi más? Ki más! Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét a Milánóban készülő új Nespresso-klipben. A társszereplők, Jennifer Rose és Katy Saunders mindent megtesznek – a flörtöléstől a hízelgésig –, hogy megkaparintsák az utolsó arany kapszulát.
A "The Capsule" november elején debütál világszerte a televíziókban, vicces fordulatokkal megjelenítve George Clooney "küzdelmét" a kávézás felülmúlhatatlan élményéért! A The Capsule (A kapszula) című reklámfilm októbertől látható a hazai mozikban, a filmek előtti reklámblokkokban. Guy Ritchie rendező Clooney ellenállhatatlan humorára építi a reklámfilmet, amelyben a színész és kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.
Bár Clooney a 30 másodperces spotban hírességként jelenik meg, a Nespresso még az ő vonzerejét is felülmúlja. Clooney ugyanis egy gyönyörű rajongó áldozatává válik az okos és stílusos kávégépeket, a legjobb minőségű Grand Cru kávékat és a páratlan kiszolgálást népszerűsítő reklámtrilógia harmadik fejezetében.
„Három éve George az ideális nagykövetünk – nyilatkozta Guillaume Le Cunff, a Nestlé Nespresso nemzetközi marketing igazgatója. – Az ő energikus személyisége mindig hihetetlen élményt nyújt a vásznon, hozzájárul a filmtrilógia, a What else?, a George Who? és a The Capsule kiváló minőségéhez, ráadásul Clubunk tagjainak millióit kápráztatja el világszerte.
Júniusban 7200 jelentkező közül két Nespresso Club-tagot választottunk, akik felejthetetlen utazást nyertek Milánóba – melynek költségeit a Nespresso fedezte –, valamint lehetőségük nyílt rá, hogy a harmadik filmben szerepeljenek. A kilencnapos online casting során osztrák, francia, német, olasz és svájci szakemberek vettek részt, akik bepillantást nyertek a kulisszák mögé.”
Bár a párizsi McCann WorldGroup által készített film csak 2008 novemberében jelenik meg a kijelölt európai országokban, a Nespresso Club tagjai különleges kiváltságban részesülnek: az interneten keresztül ők már a nyilvános bemutató előtt exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá a www.nespresso-whatelse.com weboldalon. Ugyancsak októberben indul a kampány a nyomtatott sajtóban, Sam Jones neves fotográfus munkáinak felhasználásával.
A The Capsule készítése
A háromnapos forgatásra Milánó megye Garibaldi régiójában egy színpadot építettek fel, mely egy Nespresso Boutique-ot mintáz, 45 percre Clooney Comói-tó partján fekvő házától. A butik három hét alatt készült el. A színpadot több mint 20 000 Grand Cru kapszula egészíti ki, melyet Angliából, Olaszországból és Franciaországból érkező több mint 30 ember rendezett 3 napig.
|