Papp Edit, az Erste Bank elnök-vezérigazgatója a díjkiosztó ünnepség után elmondta: „Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy míg nálunk az ügyfél az első, az ügyfeleknél mi lettünk az elsők, hiszen egy olyan kategóriában díjaztak minket, amely alapvetően a nagyközönség véleményét tükrözi”.
Mint mondta, a bankcsoport közel háromezer munkavállalója számára ez a díj az elmúlt évek megfeszített munkájának elismerését jelenti, amelynek alapvető célja az volt, hogy az ügyfeleik számára érthetőbbek és jobban használhatóak legyenek a pénzügyi termékek.
A MasterCard – Az év bankja díjat 2002-ben alapították Csehországban. A program szervezője, a Fincentrum először 2006-ban rendezte meg – óriási szakmai és közönségsiker mellett – Magyarországon is a versenyt, amelynek célja a hazai piac legjobb bankjainak és pénzintézeteinek kiemelése és díjazása.
A rangsorolásban a legfontosabb szempont a nagyközönség számára nyújtott szolgáltatások színvonala és korszerűsége. A pénzügyi szféra hagyományteremtő megmérettetésének fővédnöke tisztét idén Bajnai Gordon, Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Miniszter látta el.
|